پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

فکری برکنار، حسینی نسب سرمربی شد

در سایپا خاکستر اختلافات از روی آتش کنار رفت تا تغییرات شکل بگیرد.

اتفاقاتی که بعد از بازی سایپا با استقلال خوزستان شکل گرفت، منجر به برکناری رسمی محمود فکری از سرمربیگری تیم سایپا شد.

در پایان دیدار سایپا با استقلال خوزستان در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول درگیری شدیدی بین کادر فنی تیم سایپا با نیمکت نشینان تیم خوزستانی پیش آمد که متاسفانه اخلاق دچار سقوط شد، این اتفاق موجب شد و مدیران باشگاه سایپا بلافاصله وارد عمل شدند تا تصمیم نهایی را اتخاذ و فکری را رسما اخراج کنند.

در اتفاق پیش آمده الفاظی به کار برده شد که مدیران سایپایی ها نتوانستند در برابر آن سکوت اختیار کنند. در شرایطی که محمود فکری بعد از پایان بازی در رختکن به سر می برد و بسیار عصبانی نیز دیده می شد حکم اخراج او به دستش رسید تا از رختکن به منزل برود.

به دنبال رقم خوردن این حادثه، مدیران باشگاه سایپا بلافاصله جلسه دیگری را تشکیل دادند و سرمربی جدید تیم را انتخاب کردند. مهدی حسینی نسب که هفته گذشته با حکم مدیر عامل باشگاه سایپا به عنوان مدیر کمیته فنی تیم سایپا انتخاب شده بود، در حکم جدید به عنوان سرمربی جدید سایپا انتخاب و در همان رختکن به بازیکنان تیم سایپا معرفی شد.

جالب است بدانید که این اتفاقات در کمتر از یک ساعت رقم خورد. تیم سایپا در حال حاضر در مکان دوم  جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار دارد و از مدعیان صعود به لیگ برتر قلمداد می شود. دیدار سایپا با استقلال خوزستان به میزبانی سایپا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گزارش: اکبر عزیزی