پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
با رای کمیته انضباطی

 فکری و پور موسوی ممنوع کار شدند

اتفاقاتی که در پایان بازی سایپا  با استقلال خوزستان رقم خورد چنان حاد و کم سابقه به نظر آمد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را وادار کرد تا بی درنگ و خارج از نوبت وارد صحنه شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در دستور العمل جدید کمیته انضباطی آمده است، محمود فکری مربی مستعفی سایپا و سیروس پور موسوی مربی تیم استقلال خوزستان تا اطلاع ثانوی حق فعالیت در کنار تیمشان را ندارند. این کمیته به این دو مربی  از زمان صدور ابلاغیه 48 ساعت مهلت داده تا دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کنند، با این حال این دو مربی تا زمان رسیدگی به پرونده و صدور رای نهایی حق فعالیت در امور فوتبال را نخواهند داشت.

در این ارتباط پور موسوی مربی تیم استقلال خوزستان به همکار ما گفت: از مهمان نوازی اقای فکری درس هایی آموخته شد که هرگز فراموش نخواهد شد، نمی دانم چه مسائلی باعث بر افروخته شدن فکری  شد که او رو به نیمکت تیم ما هر آ نچه بر زبانش آمد نثار کرد. اینکه فکری تحت فشار بود به ما ارتباط نداشت و ندارد، اما استفاده از آن الفاظ در قامت یک ورزشکار نمی گنجد و فکری متاسفانه روحیات ورزشکاری را در آن لحظات از دست داد.

اینکه ما در تهران سایپا را متوقف کردیم گناهکار نیستیم، فکری باید به دنبال رفع نواقص فنی تیمش باشد، نه آنکه از طریق الفاظ زشت که نمی توانم آن را باز گو کنم، بخواهد دست به توجیه بزند.