پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

اخبار کوتاه امروز بیشترین حجم را به باشگاه استقلال و به انتخاب سرمربی تیم ملی اختصاص داده که خلاصه آن را می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* از ما نشنیده بگیرید، اما قرار است بین  مدیران ارشد فدراسیون فوتبال، نشستی با امیر قلعه نوعی در یک مکان غیر ورزشی برگزار شود. شاید قلعه نوعی را روی نیمکت تیم ملی ببینیم.

* باشگاه پرسپولیس که در راه پرداخت قسط دوم پریرا با مشکل بی پولی مواجه است، احتمال دارد که پریرا را مانند لوکادیا از دست بدهد.

* محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان در تازه ترین واکنش در برابر مدیران باشگاه اعلام کرد، دل پری از عملکرد مدیران دارم که به زودی آنها را فاش خواهم کرد.

* جلسه اضطراری اعضای هیات رئیسه باشگاه پرسپولیس در جهت پیدایش راهکار در جهت التیماتوم پریرا، بدون خروجی به پایان رسید

* مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد، شماره حسابی که باشگاه در اختیار هواداران قرار داده به درخواست خود هواداران بوده است. چیزی به عنوان اقدام خودسرانه و غیر قانونی شکل نگرفته است.

* بد نیست بدانید، چندی پیش استقلالی ها به دعوت ساپینتو در یکی از رستورانهای سعادت آباد به مهمانی صرف ناهار دعوت می شوند، در پایان این مهمانی ساپینتو از قایدی به دلیل این اقدامش تشکر کرد. قایدی که دچار شوک شده بود به ناچار شده هزینه مهمانی ناهار را بپرزاد.

* مذاکرات باشگاه استقلال با الشباب برای تمدید قرار داد قایدی برای یک فصل دیگر بدون نتیجه ماند، زیرا باشگاه اماراتی برای این درخواست دریافت پول به صورت یکجا را ارائه داده است.