پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
سرانجام فینال لیگ برتر والیبال

فیر پلی و آدم حسابی ها...

فردا هم روزی از روز گران والیبال ایران است، یک بازی در نهایت پنج ست.

بیش از از ۳۰ تیم در این سالها بردند و باختند و قهرمان شدند ولی حالا شاید در صحنه نباشند پس هنرمندان پرده های زود گذر باشیم.

و پیروزی را در دل و ذهن خود بسازیم و دنبال هیاهوی بیهوده نباشیم و ثابت کنیم والیبال شریف ترین ورزش دنیاست که در آن فیر پلی موج می زند.

والیبال در همه عالم ورزش آدم حسابی هاست و آنانی که این واقعیت را باور ندارند مانند کف روی آب رونده در این ورزش می آیند و می روند و ریگ های ته جوی رونده می مانند، بر مربیان و بازیکنان و تیم فرض است که دور از هیجانات کاذب شاگردانشان را برای پیکاری به یاد ماندنی و سرشار از جوانرودی مهیا سازد. لطفا شاگردان آدم های حسابی باشید!

 از نگاهی دیگر

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی پس از کنار گذاشتن ایفاسرام در پلی آف در نیمه نهایی در جدالش با پاس گرگان نیز سربلند بیرون آمد حالا با تکیه بر امیر غفور ستاره این تیم در لیگ که می خواهد پس از قهرمانی در لیگ یک با باریج اسانس کاشان برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر طعم قهرمانی را نیز بچشد.

همچنین شهداب میخواهد برای دومین بار پشت سر هم به مقام قهرمانی برسد، تیم شهداب که چهار سالی از تاسیس اش می‌گذرد طی یک برنامه ده ساله قصد قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را دارد از سوی دیگر  تیم لبنیات هراز آمل مقتدرترین تیم در پلی آف و نیمه نهایی با سرمربی پر تجربه خود بهروز عطایی قصد دارد پس از ده سال به ناکامی در قهرمانی پایان دهد و برای سومین بار شهر آمل را به قهرمانی برساند هرازی ها نشان دادند حتی شوک محرومیت توخته نیز نمی‌تواند مانعی برای موفقیت شان باشد و تا قهرمانی فقط یک قدم در پیش دارند برنده این دیدار راهی جام باشگاه‌های آسیا خواهد شد که قطعا با حضور تیم های ژاپنی کره ای و استرالیایی برای قهرمانی در این جام کار سختی در پیش رو دارد.

ترکیب احتمالی شهداب یزد:

مهدی مهدوی، مهرداد بابایی، امیر غفور، رامین خانی، شهروز همایون فرمنش،مسعود غلامی و محمدرضا موذن

ترکیب احتمالی لبنیات هراز آمل: علی رمضانی، عرفان نوروزی، علی حاجی پور، پوریا حسین خانزاده، مجتبی میرزاجانپور، محراب ملکی و ابوالفضل قلی پور

چند نتیجه گذشته دو تیم در برابر هم :

(مقدماتی فصل ۱۴۰۱)شهداب یزد سه لبنیات هراز آمل یک

(مقدماتی فصل ۱۴۰۱)لبنیات هراز آمل سه  شهداب یزد یک

(مقدماتی فصل ۱۴۰۰)شهداب یزد سه لبنیات هراز آمل صفر

(مقدماتی فصل۱۴۰۰)  لبنیات هراز آمل سه  شهداب یزد صفر

(پلی آف فصل ۱۳۹۹) لبنیات هراز آمل سه  شهداب یزد یک

(پلی آف فصل ۱۳۹۹) شهداب یزد سه لبنیات هراز آمل دو

(پلی آف فصل ۱۳۹۹)  لبنیات هراز آمل سه  شهداب یزد یک

(مقدماتی فصل۱۳۹۹) شهداب یزد صفر لبنیات هراز آمل سه

(مقدماتی فصل ۱۳۹۹) لبنیات هراز  آمل دو شهداب یزد سه

نویسنده: جمشید حمیدی