پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

وضعيت سرخپوشان پس از برد شیرین مقابل تراکتور

تقابل تراکتور و پرسپولیس از همان ابتدا با بیماری و مصدومیت بازیکنان شروع شد و هر دو تیم مهره‌های ارزشمندی را در این بازی از دست دادند.

پرسپولیس عصر روز گذشته درحالی به‌مصاف تراکتور رفت که میلاد سرلک و گئورگی گولسیانی از چند ساعت قبل از مسابقه به بیماری سرماخوردگی دچار شدند.

به این ترتیب هر دو بازیکن از ترکیب خارج شدند تا این نگرانی برای هواداران پرسپولیس ایجاد شود که مبادا آنها بازی با سپاهان را هم از دست بدهند. آخرین خبرها در مورد وضعیت هر دو بازیکن حاکی از آن است که هر دو با دو، سه روز استراحت بهبود پیدا خواهند کرد و مشکلی برای همراهی تیم در بازی با سپاهان نخواهند داشت.

پرسپولیس روز شنبه هفته آینده در بازی برگشت لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است و اگر مشکل خاصی برای دیگر بازیکنان این تیم پیش‌نیاید در غیاب سعید صادقی و شیخ دیاباته به‌مصاف رقیب خود خواهد رفت. البته در این میان صادقی شرایطش بهتر است اما شاید یحیی نخواهد درمورد او ریسک کند.

به‌هرحال مصدومیت او از ناحیه رباط پا بوده و با کوچک‌ترین فشار ممکن است دچار پار‌گی شود. دیاباته هم بعد از مصدومیت دوباره به‌دنبال این است که عضله‌های چهار سر رانش را تقویت کند تا در سال جدید در شرایط بهتری به تمرینات برگردد.

گزارش: نیلوفر مژدهی