پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گل محمدی: تراکتور تمام شد، به سپاهان می اندیشم

دیدار بعدی تیم پرسپولیس با سپاهان است

گل محمدی بعد از شکست تیم تراکتور در یک محفل خودمانی عنوان کرد، عبور از تیم تراکتور گرچه اندکی سخت به نظر رسید اما می دانستم که سه امتیاز بازی به حساب ما واریز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سرمربی تیم پرسپولیس اضافه کرد: خیلی ها تصور می کنند که دو پیروزی اخیر مقابل سپاهان در حذفی و تراکتور درلیگ اتفاقی به دست آمده است، اما اینان نمی دانند که پرسپولیس در برابر هر تیمی که فوتبال سازمان یافته را ارائه دهد، نه تنها کم نمی آورد و بلکه با اقتدار به پیروزی می رسد.

تعجب من این است که این آقایان چگونه یک مسابقه را تماشا می کنند که ارزیابی شان بعد از هر پیروزی که به دست می آید، آن را به حساب پیروزی شانسی می گذارند. پرسپولیس اکنون به یک مجموعه تبدیل شده است که این مجموعه به صورت شناور حرکت می کند، در هر مسابقه شیوه خاص خودش را به کار می گیرد و این باعث شده تا دست پرسپولیس به راحتی خوانده نشود.

گل محمدی ادامه داد: از مانع تراکتور عبور کردیم، بار دیگر به سپاهان رسیدیم. بحث تراکتور تمام شد مجددا به سپاهان رسیدیم مانع بزرگی است اما به این مانع بزرگ فکر می کنیم تا راه قهرمانی هموارتر شود.

گل محمدی حرف پایانی اش را اینگونه مطرح کرد: اگر پرسپولیس قهرمان شود، این قهرمانی از آن تمام پرسپولیسی ها است، بنابراین به پرسپولیس از سر واقعیت و از سر دوست داشتن نگاه کنیم.