پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

در بخش پرداختن به اخبار پشت پرده فوتبال، امروز اشاره ما به اخباری خواهد بود که در برگیرنده کلیه مسائل فوتبال است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، اینکه در مصاحبه های قبل و بعد از هر مسابقه چه کسی می تواند در آن مصاحبه حضور پیدا کند، از اختیارات باشگاه است دیگران نمی توانند برای ما تعیین تکلیف کنند.

* سازمان لیگ با صدور بیانیه ای اعلام کرد، حضور سر مربیان تیم ها در مصاحبه های قبل و بعد از هر مسابقه الزامی است و هرگونه غیبت با محرومیت و جریمه نقدی مواجه خواهند شد.

* خبر امیدوار کننده ای که موج شادی در اردوی تیم پرسپولیس ایجاد کرد، بازگشت سعید صادقی به تمرینات گروهی تیم پرسپولیس است احتمال دارد که وی در بازی با سپاهان در میدان دیده شود.

* باشگاه پرسپولیس به دنبال دریافت مجوز 10 درصد از حضور تماشاگران در بازی با سپاهان در ورزشگاه آزادی را از سازمان لیگ دریافت کند، تا این لحظه فعلا پنج درصد حق ورود را دارند.

* شنیدیم، دلیل عدم استفاده ساپینتو از ابوالفضل جلالی در تیم استقلال، نه مصدومیت است و نه به مسائل مالی ارتباط دارد، بلکه بین او با ساپینتو بدجوری شکر آب شده است.

* از باشگاه استقلال خبر رسید که این باشگاه شکایت غرامت مالی خود را از کاوه رضایی پس گرفته و هیچ اقدامی در مورد این بازیکن صورت نخواهد کرد.

* بحث مشکل مالکیت ورزشگاه آزادی بین استقلال و پرسپولیس در جهت دریافت صدور مجوز حرفه ای با صدور بیانیه ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا حل شد و این ورزشگاه به هر دو تیم اختصاص یافت.

* فردا (سه شنبه) قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی در محل فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد. پیش بینی می شود که در این مرحله شاهد دربی حذفی باشیم. اگر چنین شود این بازی اواخر اسفند انجام خواهد شد.

* درپی انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان مربی تیم فولاد، محمد خرمگاه یار و غار منصوریان به عنوان دستیار اول برگزیده شد، منصوریان به استفاده از دستیاران جواد نکونام که هاشمی نسب و کعبی باشند، اعتقادی ندارد.