پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گشتی در دنیای خبر

ادعای یک شبکه عربی درباره سرمربی تیم ملی

انتخاب سرمربی تیم ملی همچنان بحث داغ فوتبال ایران است و نیز برخی حواشی که در ذیل بر آن گذری داریم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

در رابطه با گزینه های داخلی و خارجی تیم ملی فوتبال نام های متعددی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران مطرح شد. یکی از نام های خارجی فلیکس سانچز اسپانیایی سرمربی سابق تیم ملی قطر است که موفق به قهرمانی آسیا با عنابی ها شده است.

در همین رابطه شبکه «شایفک» عربی مدعی شد فلیکس سانچز با فدراسیون فوتبال ایران توافقاتی را انجام داده و در یک قدمی نشستن روی نیمکت ایران به جای کارلوس کی روش پرتغالی است.

* خزانه دار فدراسیون فوتبال در مورد تخصیص پاداش های جام جهانی توضیحاتی ارائه کرد: تخصیص پاداش پیروزی در جام جهانی ۲۰۲۲ به کادر فنی، بازیکنان و اعضا هیات رییسه وفق سنوات گذشته در چارچوب مصوبات قانونی میسر گشته است.

وی افزود: لازم به ذکر است آقای مهدی تاج،در همان زمان نسبت به عودت پاداش تخصیص یافته اقدام کردند. ضمن اینکه ایشان از بدو فعالیت،از دریافت هرگونه وجه اعم از حقوق و پاداش خودداری کرده اند.

* رضا عنایتی، سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از اتفاقات دیدار تیمش برابر نساجی در هفته بیست و دوم لیگ برتر که با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت، از هدایت تیمش استعفا داد و اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند با شرایطی که در این تیم وجود دارد، به کارش ادامه دهد.