پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
ماموریت دو جانبه والیبال نوجوانان ایران

صادقیانی؛ کمبودی نداریم به جز زمان

آینده سازان والیبال ایران اردوی اصلی خود را آغاز کرده است، این تیم که برای شرکت در نخستین دوره نوجوانان آسیا در تاشکند برگزار می شود سرگرم آموزش و آماده سازی است.

تیمی متشکل از بازیکنان زیر 16 سال که از بین 1500 داوطلب سرند شده اند و به اعتقاد کادرفنی بهترین های ایران زیر نظر آن ها گذشته اند.

تا شروع این مسابقات زمان کمی در اختیار مربیان قرار گرفته، چهار ماه حتی برای آموزش نیز کفایت نمی کند چه برسد پیکار با تیم هایی همچون چین، ژاپن و کره جنوبی که کار های پایه ای را عالی انجام می دهند و مربیانشان برای داشتن تیم ملی در هیچ رده ای لنگ تکنیکی نمی زنند.

آرش صادقیانی بازیکن سابق تیم ملی و سرمربی تیم زیر 16 سال اما امیدوارانه از آینده سخن می گوید: اینکه هرچه بازیکن بلند قامت بود را در همه ی پشت ها برگزیده ام.

صادقیانی در واکنش به برخی پیشنهادات مبنی بر اینکه از بازیکنان سابق تیم ملی در آموزش پست ها استفاده کند می گوید: آقای اصغر نجفی دفاع وسط تیم ملی بود، سهراب بهنژاد یکی از دریافت کننده های مطرح کشور محسوب می شد و وحید خورشیدی در پست پاسوری تجربه دارد، آقای نظری از معلمان آموزش و پرورش و آگاه علوم ورزشی است و حسین وزیری هم که بهترین پاسور های ایران را تربیت داده است، با این کادر کمبودی حس نمی گنیم و اطمینان داشته باشیم بیشترین تلاش های خود را برای ارائه بهترین عملکرد به کار خواهیم بست.

من و همکارانم به حساسیت موضوع کاملا واقف هستیم.

علیرضا استعدادی به عنوان سرپرست، آرش صادقیانی (سرمربی)، سهراب بهنژاد، وحید خورشیدی و اصغر نجفی (مربیان)، سیاوش تاری وردی و سعید نظری (تمرین دهنده)، امیرحسین ضمیری (بدنساز)، علیرضا رزانی (تراپیست)، امیر صمیمی و آرمان صادقیانی (آنالیزور) و حسین وزیری (مشاور استعدادیابی) اعضای کادر فنی تیم ملی زیر 16 سال ایران تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا 2023 هستند.

گزارش: جمشید حمیدی