پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

مچ پای نیمار رگ به رگ شد!

پاری سن ژرمن می گوید نیمار به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا برای ادامه فصل غایب است.

به گزارش باشگاه فرانسوی، این مهاجم برزیلی در دوحه مچ پای راست خود را تحت عمل جراحی قرار خواهد داد. باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه (PSG) اعلام کرد نیمار فوتبالیست برزیلی تا پایان فصل تحت عمل جراحی روی مچ پای راست خود قرار خواهد گرفت و تا چهار ماه از میادین دور خواهد بود.

پاری سن ژرمن روز دوشنبه اعلام کرد نیمار بازی چهارشنبه بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد و در روزهای آینده در بیمارستانی در دوحه قطر تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

پاری سن ژرمن در بیانیه ای اعلام کرد: نیمار جونیور چندین قسمت از بی ثباتی مچ پای راست را در سال های اخیر ارائه کرده است.

باشگاه پاری سن ژرمن پس از آخرین رگ به رگ شدن او در 20 فوریه، توصیه کرد که یک عمل جراحی ترمیم رباط برای جلوگیری از خطر عمده عود انجام دهد. همه کارشناسانی که با آنها مشورت شده است، این ضرورت را تأیید کرده اند.

این مهاجم 31 ساله که 13 گل و 11 پاس گل در این فصل در لیگ یک به ثبت رسانده است، آخرین مصدومیت خود را ماه گذشته در پیروزی 4-3 مقابل لیل تجربه کرد.

او همچنین در بازی افتتاحیه برزیل در جام جهانی سال گذشته در قطر، مچ پای راست خود را مصدوم کرد، اما توانست بعداً به مسابقات بازگردد.

نیمار از زمانی که با برانکارد از زمین بازی مقابل لیل خارج شد، با پاری سن ژرمن بازی نکرده است، اما غیبت او با احیای مجدد تیمش همزمان شده است زیرا کیلیان امباپه و لیونل مسی سطح خود را در هفته های اخیر بالا برده اند.

پی اس جی در آستانه بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-0 از بایرن عقب افتاد.

این اولین باری نیست که مهاجم برزیلی بازی های مهم با پاری سن ژرمن را از دست می دهد. نیمار از زمانی که در سال 2017 با 269 میلیون دلار از بارسلونا به این باشگاه پیوست، به دلیل مصدومیت های پا، کشاله ران، دنده و مچ پا از میادین دور بوده است.

در سال 2018، نیمار قبل از بازی مهم لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید از ناحیه پا آسیب دید. پی اس جی در مرحله یک شانزدهم نهایی توسط این باشگاه اسپانیایی حذف شد.

گزارش: هستی رفیعی