پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

قلم قرمز ساپینتو روی نام این بازیکن استقلال!

گویا ساپینتو سرمربی تیم استقلال دیگر اعتقادی به ابوالفضل جلالی مدافع این تیم ندارد و با اینکه این بازیکن در تمرینات آماده نشان می دهد و هر زمانی در ترکیب استقلال به میدان رفته خوب کار کرده اما ساپینتو دیگر اعتقادی به وی ندارد.

این بازیکن در بازی استقلال با ملوان به میدان رفت و پاس گل زیبایی را ارسال کرد و تصور می شد که برای بازی بعدی جایگاه اصلی خود را در ترکیب اصلی به دست بیاورد اما این اتفاق رخ نداد و جلالی از ترکیب دور ماند.

ساپینتو در بازی قبلی به دلیل شرایط زمین از وی استفاده نکرد اما نیمکت نشینی های جلالی ادامه دار است و شنیده می شود که ساپینتو قصد ندارد سلمانی را از ترکیب خارج کند و جلالی را جایگزین کند.

اقدامی که در مورد شرایط صالح حردانی و یامگا در استقلال رخ داد و ساپینتو مدت ها از یامگا در پست حردانی استفاده کرد و به انتقادها نیز بی اعتنا بود!

جلالی در ادامه این روند قصد جدایی دارد و قطعا وی جزء اولین جداشده های استقلال در پایان فصل است و حتی اعلام شده که اگر وی در حال حاضر نیز پیشنهاد داشته باشد قطعا برای جدایی اقدام می کند.

این بازیکن برای حضور در لیگ کشورهای عربی نیز اقدام کرده و با توجه به حضورش در جام جهانی و ترکیب تیم ملی ایران می تواند به عنوان لژیونر راهی کشورهای عربی شود.

گزارش:  سوده رحمانوند