پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

آخرین اخبار پشت پرده فوتبال که این روز ها بسیار داغ شده است را می توانید در این ستون پیگیر باشید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* تیم ملی جوانان ایران در آخرین دیدار گروهی خود با نتیجه تیم ویتنام را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

* در تقسیم پاداش های جام جهانی  که در برگیرنده اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خواند بود، مهدی تاج از دریافت پاداش خود صرف نظر کرد.

* با توجه به رایزنی های صورت گرفته، موافقت افزایش بلیت فروشی دیدار پرسپولیس با سپاهان دریافت شد، قرار است تعداد تماشاگران راه یافته به داخل ورزشگاه بیش از 5 درصد فعلی باشد.

* از ما نشنیده بگیرید، شنیدیم برخی از دولتمردان در تلاش هستند تا حساب مسدود شده باشگاه پرسپولیس که توسط برخی ها مسدود شده، بازگشایی کنند.

* به دنبال اظهار نظر مازیار زارع مبنی بر کناره گیری از تیم ملوان در پایان فصل فوتبال، هواداران تیم ملوان حمایت خود را به ماندگار زارع در ملوان اعلام کردند.

* سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران در واکنش به بد رفتاری هواداران تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد، دیگر به مسجدسلیمان نخواهیم رفت اینکه چه تصمیمی در مورد اقدام ما خواهند گرفت زیاد مهم نیست.

* حمید مطهری سرمربی تیم نساجی می گوید: اگر آن شیی برنده که از سوی تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان به سمت عبدی بازیکن ما پرتاب شد، برگردن او اصابت می کرد اکنون یک خانواده را به دردسر غیر قابل جبران کشانده بود.

* قرار است مسابقات لیگ و جام حذفی در خرداد 1402 به پایان برسد، لیگ دوره بیست و سوم نیز از مرداد 1402 آغاز خواهد شد. این احتمال هم وجود دارد که سوپر جام، قبل از شروع لیگ جدید برگزار شود.

* یک خبر بد فوتبالی، شنیدیم با توجه به هزینه های سنگین تیم داری و عدم در آمد کافی، برخی از باشگاه های خصوصی در نظر دارند تا در دوره بیست و سوم لیگ فوتبال برتر، حضوری کم رنگ داشته باشند.

* اسماعیل حلالی بازیکن سابق تیم پرسپولیس در اظهار نظر جدید خود که فدراسیون فوتبال را نشانه رفته است گفت: برنامه خواستن از مربیان ایرانی جهت در اختیار گرفتن سکان تیم ملی یک موضوع سر کاری بود و فدراسیون نشسنان خواستند با آن افکار عمومی را مشغول کنند.