پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بهترین های لیگ والیبال در این فصل

شهداب در سه ست بر تیم بلند پرواز هراز چیره شد تا تجربه را بالاتر از جوانی به نمایش در اورد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مهار پوریا حسین خانزاده، تحت فشار قرار دادن مجتبی میرزا جانپور و سد بندی سه مدافع مقالل علی حاجی پور تاکتیک عالی تندروان و باران شهداب بود که به ثمر رسید و هراز نشینان را فلج کرد مهدی مهدوی بهتر از روز های جوانیش پاس داد و امیر غفور باز هم بی مهار و یکه تازی بود و فاصله مسعود غلامی و محمد ولی زاده با دو دفاع میانی هراز از زمین تا آسمان بود.

هراز نیمکت محکم نداشت ولی شهداب از اول فصل فکر همه‌چیز را کرده بود ؛قهر مانی اتفاقی شکل نمی گیرد با اینهمه برای تیم جوان هراز نایب قهرمانی نیز ارزشمند است!

امیر غفور بازیکن تیم شهداب یزد با کسب 19 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم لبنیات هراز آمل نیز علی حاجی‌پور با کسب 14 امتیاز، بهترین بازیکن بود.

تیم شهداب یزد در مجموع ست‌های این مسابقه 75 امتیاز کسب کرد که شامل 42 امتیاز حمله، 10 دفاع، 4 پوئن سرویس و 19 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم حریف بود.

 

تیم لبنیات هراز آمل نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 62 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 45 پوئن در حمله، 6 امتیاز در دفاع، دو پوئن سرویس و 9 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم شهداب به دست اورد *ارزشمندترین بازیکن: امیر غفور (شهداب یزد)

بهترین پاسور: مهدی مهدوی (شهداب یزد)

بهترین پشت‌خط‌زن: امین اسماعیل‌نژاد (پاس گرگان)

بهترین قدرتی‌زن ها: شهروز همایونفرمنش (شهداب یزد) - مجتبی میرزاجانپور (لبنیات هراز آمل) 

بهترین سرعتی‌زن ها: محمد فلاح (پیکان تهران) - مسعود غلامی (شهداب یزد)

بهترین لیبرو: آرمان صالحی (پاس گرگان)

پدیده لیگ: پوریا خانزاده (لبنیات هراز آمل)