پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

گشتی در دنیای خبر

دیدار های تیم فوتبال جوانان ایران و حضور لژیونر های کشور ها از یک سو و مصاحبه ای جدید دراگان اسکوچیچ را می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* در رقابت های فوتبال لیگ اروپا و از مرحله یک هشتم نهایی، 4 دیدار از ساعت 21:15 آغاز شد و در یکی از مهمترین بازی ها، بایرلورکوزن در آلمان میزبان فرنتس واروش بود و با دو گل پیروز شد.

در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی لورکوزن از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه ۶۰ تعویض شد. گل های این بازی را دمیربای ۱۰ و تاپسوبا ۸۶ به ثمر رساندند.

* میلاد کُر در نشست خبری بازی ایران و عراق اظهار داشت: این بازی حساسیت خاص خودش را دارد و با تمام تمرکز وارد آن می‌شویم. با نهایت احترام به تیم حریف، به جز بردن به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. هدف ما بردن و قهرمانی آسیا است. همه بازیکنان آماده هستند و شرایط خوبی دارند. شناخت خوبی از تیم عراق داریم.

وی درمورد اینکه آیا تاکنون در این سطح بازی کرده و آمادگی لازم برای حضور در بازی فردا را دارد، گفت: هر بازی حساسیت خاص خودش را دارد‌. چندین بار مقابل عراق بازی کرده‌ام و سبک بازی‌شان را می‌دانم. تیمی کاملا فیزیکی، خیلی خوب و توانمند است‌ اما اکنون به تنها چیزی که فکر می‌کنیم، برد است.

* مربی کروات پس از آن و به جز یکی دو مورد واکنش به اظهاراتی که درباره تیم ملی در زمان سرمربیگری او شد، سکوت پیشه کرد و از رسانه‌ها فاصله گرفتاین اواخر و پس از استعفای جواد نکونام از فولاد، نام اسکوچیچ هم بعنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری فولاد مطرح شد اما سرمربی سابق تیم ملی پیشنهاد این باشگاه را قبول نکرد.
اسکوچیچ حالا در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرده است که بعد از جدایی از تیم ملی ۵ - ۶ پیشنهاد داشته و وقتش رسیده است که ریسک کنداین مربی گفت: بعد از خروج از ایران پیشنهادات زیادی به من شد، ۵ - ۶ پیشنهاد بود. وقت آن است که من تیمی را انتخاب کنم. من واقعاً جنبه پروژه‌ای آن باشگاه‌ها را دوست نداشتم.