پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نبرد پایانی لیگ والیبال از نگاهی دیگر

تجربه داران به تیم ملی باز نگردند!

دیدار پایانی لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران در حد فینال یک دوره مسابقات بزرگ در سطح کشور نبود اما از تماشای بازیکنان جوان و پرانرژی هراز آمل واقعا لذت بردم.

محمدرضا دامغانی بازیکن و مربی سابق تیم ملی در تفسیر این بازی بین شهداب و هراز آمل به البرز ورزشی می گوید: تیم شهداب در سایه ی تجارب بازیکنانش پیروز شد.

انگیزه بازیکنان به نسبت پا به سن گذاشته این تیم دلپذیر بود، تک تک بازیکنان این تیم به ویژه امیر غفور و مهدی مهدوی در صدد اثبات شایستگی خود بودند و نقش مهمی در قهرمانی شهداب ایفا کردند.

البته که قهرمانی این تیم در سایه ی کسب منافع جمعی تحقق پیدا کرد، کنترل یک تیم پر مهره توسط آقای تندوران به درستی انجام شد و مدیریت باشگاه نیز به خوبی وی را ساپورت کرد باید به مهدی مهدوی که در این سن بازی می کند تبریک بگوییم.

تیم هراز اما چند ویژگی داشت نخست اینکه اکثریت بازیکنان این تیم از منطقه مازندران بودند و جوانانی همانند علی حاجی پور و پوریا حسین خان زاده نوید آینده روشن تری را برای تیم هراز می دهد. مازندارن یک استان والیبال خیز است که سرمایه گذاری در آن برای جوانانش غنیمت است.

دامغانی با تاکید مجدد که فینال 36 می توانست زیباتر باشد، درباره لزوم دعوت از مهدی مهدوی و امیر غفور به تیم ملی نیز می گوید: تیم ملی به بازیکنان باتجربه نیاز دارد اما خودم اگر جای مهدوی بودم دعوت احتمالی را نمی پذیرفتم.

گفت و گو: جمشید حمیدی