پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

سرنوشت قهرمانی به بازی امروز گره خورده است

تا چند ساعت آینده شاهد یکی از حساس ترین بازی لیگ خواهیم بود.

پرسپولیس با سپاهان در حالی در انتظار بازی امروز به سر می برند که نگاه اهالی فوتبال به سرنوشت این مسابقه دوخته شده است.

در حقیقت جدال دو صدرنشین لیگ، سرنوشت قهرمانی لیگ بیست و دوم را رقم خواهند زد. پرسپولیس یک غایب بزرگ دارد و آن گولسیانی گرجستانی در قلب دفاع است. بی شک گل محمدی برای انتخاب جانشین گولسیانی بی جهت دست به ریسک نخواهد زد و فرشاد فرجی را در آستین دارد تا جای خالی مدافع میانی اش احساس نشود.

در آنسوی میدان مورایس پرتغالی که به دنبال جبران باخت سنگین 4=2 جام حذفی است، چند مهره خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب نخواهد داشت اما غیبت این چند بازیکن دلیل بر آن نیست که دست مورایس سپاهانی خالی باشد.

مورایس درصدد است تا صدر جدول را حفظ کند و برای حفظ آن از بستن چند لایه دفاعی مقابل دروازه خودی غافل نخواهند ماند اما گل محمدی برخلاف مورایس بر آن اندیشه است تا صدر جدول را به تنهایی به خود اختصاص دهد، تفکرات بازی تهاجمی در دستور کار قرار دارد، زیرا می داند که سپاهان بر خلاف خط حمله زهر دارش در دفاع بسیار متزلزل است.

حالا گل محمدی از ترکیب پریرا و آل کثیر در خط حمله و عمری به عنوان مهاجم سایه انتظار فراوان دارد تا صدر جدول به تنهایی در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد. پایان بازی امروز که همراه با تماشاگر اندک خواهد بود، بیش از 70 درصد سیمای تیم قهرمان را مشخص خواهد کرد.

گزارش: اکبر عزیزی