پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

مشکل استقلال پیچیده تر شد

در حالی که معاون اول رئیس جمهور در راه حل مشکل مالی باشگاه استقلال اعلام کرد، مشکل استقلال و بدهی این باشگاه به استراماچونی با راهکار های فراوان قابل حل است.

اما هنوز بدهی 100 میلیاردی ماچونی حل نشده که سنگ دیگری مقابل باشگاه استقلال قرار گرفت. پادوانی همان مدافع برزیلی که در جریان یکی از بازی های تیم استقلال دچار مصدومیت نخایی شد و اکنون ویلچر سوار است، ادعای طلب خود را به جریان انداخته است، طلب او 150 هزار دلار است و فیفا تاکید دارد که این مبلغ باید به او تا تاریخ یازدهم فروردین پرداخت شود در غیر این صورت باشگاه استقلال در راه دریافت مجوز حرفه ای با مانع بزرگی مواجه خواهد شد.

اکنون شرایط استقلال پیچیده تر از هر زمان دیگری شده است، قرار است با مساعدت معاون اول رئیس جمهور  به باشگاه استقلال وام بانکی در حد طلب استراماچونی پرداخت شود، اما طلب پادوانی را باید کجای دل قرار داد، زیرا در حساب مالی باشگاه استقلال چیزی به عنوان پول دیده نمی شود، تنها سرمایه مالی این باشگاه به کمک های اخیر هواداران مربوط می شود که مبلغ آن تا امروز به سیصد میلیون تومان رسیده است. رقمی که بر اساس شوک وارده، فتح اله زاده را به صندلی مدیریت در باشگاه استقلال میخکوب کرده است.

گزارش: اکبر عزیزی