پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

اخبار حاشیه ای و پشت پرده فوتبال، بازارش همچنان داغ است. معمولا در این ستون اخباری دیده می شود که از چشم مخاطبین دور است، به چند نمونه آن اشاره می شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان با استعفای رضا عنایتی مخالفت کردند، این در حالی است که عنایتی در تهران به سر می برد و پس از استعفا در هیچ یک از تمرینات این تیم حضور پیدا نکرد.

* باشگاه فولاد خوزستان نسبت به داور بازی این تیم با استقلال که فردا ( یکشنبه) برگزار خواهد شد اعتراض کرد. داور مزبور محمد حسین زاهدی فر است. فولادی ها اعتقاد دارند که داور بازی رفیق فابریک مهدی قائدی ومحمد محبی به حساب می آید.

* آمانوف بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال که پس از پایان فصل نقل و انتقالات به صورت یکطرفه دست به فسخ قرار داد زد، به دلیل عدم پرداخت مطالبات از سوی باشگاه استقلال شکایت خود را به فیفا ارائه داد.

* خمز سرمربی تیم تراکتور تبریز به مدیران باشگاه تراکتور اطلاع داد، از هم اکنون به فکر مربی جدید برای فصل آینده باشید، زیرا قصد بازگشت به کشورم را دارم. خمز احتمالا  از اسپانیا پیشنهاد جدیدی را دریافت کرده است.

* اولین حضور تیم فوتبال سایپا بدون مربیگری فکری با شکست سنگین همراه شد. این تیم در برابر تیم ون پارس اصفهان با نتیجه 4- صفر شکست را پذیرفت تا مکان دوم جدول لیگ دسته اول  را از دست بدهد.

* از گوشه کنار خبر رسید، در صورت آزاد سازی پول های بلوکه شده فوتبال ایران نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا، فقط پولی که به تیم ملی و فدراسیون فوتبال تعلق دارد آزاد خواهد شد. طلب دو باشگاه پرسپولیس و استقلال همچنان بلوکه باقی خواهد ماند.

* با نزدیک شدن مسابقات فوتبال باشگاه های امارات به روزهای پایانی خود، زمزمه هایی مبنی بر بازگشت احمد نور الهی به تیم پرسپولیس بار دیگر بر سر زبان ها قرار گرفته است، حتی در خصوص بازگشت فرهاد مجیدی هم اخباری به گوش می رسد.

* بازی های درخشان محمد عمری در پرسپولیس که آوازه آن از مرزها عبور کرده موجب شده تا دو باشگاه پرتغالی که یکی از آنها پورتو است، درجهت جذب وی اقداماتی را آغاز کند، گویا مکاتباتی با باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است.

*باشگاه پرسپولیس در یک اقدام قابل تحسین از وحید امیری بازیکن همه فن حریف خود که در چند پست غیر تخصصی بازیهای خوبی ارائه می دهد، قدردانی کرد. اخیرا یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس پیشنهاد بازنشستگی امیری را ارئه داده بود که با مخالفت هواداران مواجه شد.

*با توجه به اتفاقاتی که در تیم نفت مسجد سلیمان صورت گرفت وهواداران این تیم عملا رضا عنایتی را از این تیم اخراج کردند، این احتمال وجود دارد که پای حمید درخشان به این تیم باز شود.

*هواداران تیم پرسپولیس در یک اقدام نمونه از دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  درخواست کرده اند که از تکرار مصاحبه های تخریبی بر علیه تیم پرسپولیس فاصله بگیرند، هواداران اشاره داشتند ، در صورت تکرار به مانند خودشان برخورد خواهد شد.