پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

از مربی ایرانی حمایت کنیم

بر اساس شنیده ها با منتفی شدن حضور سانچز در ایران نگاه ها بار دیگر به مربیان ایرانی دوخته شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیرو اعلام قبلی مبنی بر انتخاب و معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان به اطلاع جامعه فوتبال، هواداران و مردم عزیز می‌رساند که فرآیند انتخاب سرمربی در مرحله نهایی قرار گرفته است و پس از انجام تشریفات اداری لازم به زودی معرفی خواهد شد.

در این بین بدون تردید امیر قلعه نویی در دسترس ترین و به روایتی بهترین گزینه خواهد بود.

قلعه نویی صرف نظر از تجربیات فراوانی که در کسوت بازیگری و مربیگری به دست آورده از جهت مدیریت تیم و فن کوچینگ سرآمد مربیان این دوران است. او روابط عمومی بسیار خوبی دارد و می داند که بازیکنان را چگونه در یک تیم کنار همدیگر ارنج کند.

البته که با شرایط موجود فوتبال آسیا و پیشرفت های شگرفی که تیم های شرق آسیا و تیم های عربستان و قطر در غرب قاره کرده اند کار نه تنها برای مربیان ایرانی بلکه برای بهترین مربیان دنیا نیز در صورت حضور در کشور ما دشوار خواهد بود.

 آنها با سرعت جت حرکت می کنند و ما با کالسکه به پیش می رویم ولی یک وجه متمایز ما وفور استعداد های خدادای و موجود در این سرزمین مقدس است که امثال قلعه نویی ها آنها را کشف و پرورش داده اند. بنابراین بدون فوت وقت می تواند با کمترین زمان و با بیشترین شناخت به بهینه ای ترین دستاورد ها نایل آیند.

حمایت از مربی ایرانی در این مقطع چاره ساز ترین اقدام است و در این مسیر همه به ویژه رسانه ها باید به یاری تیم ملی و مربی گزینشی فدراسیون که شاید امیر قلعه نویی باشد بشتابند.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی