پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

فیفا استقلال را تهدید کرد

نامه تهدید آمیز فیفا برای استقلال، شرایط این باشگاه را کاملا پیچیده و نگران کننده ساخت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در نامه فیفا آمده است، به زودی و ظرف چند روز آینده کمیته انضباطی فیفا در رابطه با پرداخت بدهی استراماچونی تشکیل جلسه خواهد داد، در این نشست تصمیماتی گرفته خواهد شد که در صورت عدم پرداخت بدهی استراماچونی تا تاریخ 10 فروردین، موضوع به احکام اجرایات ارسال شده تا کسر از امتیاز و سقوط تیم استقلال به لیگ دسته اول کلید بخورد.

از باشگاه استقلال خبر رسید که تا امروز هیچ پولی و یا کمک مالی به حساب باشگاه استقلال واریز نشده و فتح اله زاده همچنان با قرار دادن دو دست بر روی سر نگران آینده باشگاه و تیم استقلال است.

اختلاف در استقلال شعله ور شد

پس از اقدام باشگاه استقلال که دست کمک مالی به سوی هواداران دراز کرده بود ولی این حرکت عملا با شکست مواجه شد، آتشی از اختلاف بین اعضای هیات مدیره در یک سو و در آن سوی با مدیر عامل باشگاه شعله ور شد که در نوع خود کم نظیر است.

اعضای هیات مدیره شدیدا از اقدام فتح زاده گلایه دارند و دلیل ناکامی که عدم استقبال هواداران را همراه دارد را تدبیر بدون مطالعه او می دانند.

از آنسوی فتح زاده با گارد گیری در برابر اعضای هیات مدیره اعلام کرد: هیچ اقدامی صورت شخصی نداشته و بر اساس توافق اعضای هیات رئیسه عمل کردیم اما امروز که این اقدام با شکست مواجه شده خیلی راحت کنار کشیده تا خود را به گونه دیگری نشان دهید.

مدیرعامل باشگاه ادامه داد: تا ثانیه های زمان تعیین شده به تلاش خود ادامه خواهم داد تا استقلال همچنان استقلال پایدار باقی بماند.