پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

خط خوردن بازیکن استقلال از لیست به دلیل رفتار عجیبش!

سرمربی استقلال پیش از بازی با فولاد خوزستان نام ابوالفضل جلالی مدافع چپ تیم را برای دومین بار از لیست خارج کرد تا مشخص شود که اقدام ساپینتو در مورد این بازیکن فنی نیست!

ساپینتو سرمربی تیم استقلال روی رفتار بازیکنان تیمش بسیار حساس است و برای اثبات ایجاد نظم در تیم از مسائل فنی نیز به راحتی عبور می کند تا ثابت کند که رفتار بازیکنان برای وی از عملکرد فنی شان مهم تر است.

گویا پس از بازی با ملوان و عملکرد خوب جلالی که یک پاس گل را ارسال کرد ساپینتو نام وی را از ترکیب اصلی تیمش خارج می کند و این بازیکن به این اقدام سرمربی تیم به صورت علنی معترض می شود و این رفتار مدافع استقلال عاملی شد که ساپینتو در دو بازی نام وی را از لیست خارج کرد.

این بازیکن در حال حاضر به دلیل اعتراض به تصمیم سرمربی مورد غضب ساپینتو قرار گرفته و این روند تا تغییر رفتار این بازیکن ادامه دارد زیرا سرمربی استقلال روی رفتار بازیکنانش بسیار حساس است.

جلالی در حالی بازی با فولاد را نیز از دست داد که پس از طی کردن دوران طولانی مصدومیتش بسیار آماده و سرحال در تمرینات حاضر بود و دقایقی که برای استقلال به میدان رفت نیز عملکرد بسیار خوبی داشت اما وی برای بازگشت به ترکیب استقلال باید در رفتارش تغییراتی ایجاد کند و در غیر این صورت جایی در ترکیب ساپینتو ندارد.

گزارش: سوده رحمانوند