پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
توصیه ای برای سرمربی جدید تیم ملی فوتبال

آقا حشمت؛ امیر باید جاه طلب باشد

حشمت مهاجرانی بزرگ فوتبال ایران مردی که در جام جهانی آرژانتین روی نیمکت هدایت تیم ملی فوتبال ایران نشست و وجهه و اعتباری بین المللی به مربیان ایرانی بخشید.

آقا حشمت که در دبی زندگی می کند در گفت و گو با البرز ورزشی درمورد انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: من کاملا نگاه مثبت به این انتخاب دارم چرا که قلعه نویی تمامی فاکتور های لازمه را برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشور ما دارد، تا کی باید نگاه ما به مربیان خارجی باشد.

امیر از زیر و بم فوتبال کشور ما شناخت کافی دارد به لحاظ روحی و روانی بازیکنان ما را می شناسد او می تواند راهگشای مربیان وطنی باشد. از وی حمایت کنیم تا موفق شویم در آن صورت به روی مربیان شایسته داخلی باز خواهد شد.

مهاجرانی اضافه کرد: تجربه مربیگری در لیگ برتر به امیر کمک می کند تا بتواند راحت تر روی نیمکت تیم ملی بنشیند. توصیه من به امیر قلعه نویی این است که مربی و بازیکن باید جاه طلب باشد، مشکلات را کنار بگذارد و بازیکنانی بسازد که انسان های بزرگی باشند و بدانند برای سربلندی نام وطن از هیچ تلاشی فروگذار نباشد. امیر قلعه نویی نباید هیچ موقع احساس تنهایی کند، یک ایران و همه مربیان پشتیبان وی خواهند بود.

گفت و گو: عباس اسماعیلی