پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

با انتخاب امیر قلعه نوعی به عنوان مربی تیم ملی، تنور اخبار پشت پرده فوتبال نسبت به روزهای گذشته داغ تر شده است، اشاره ای به چند نمونه از این اخبار کرده ایم که می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* کریم باقری و وحید هاشمیان به احتمال فراوان دستیاران داخلی قلعه نوعی در تیم ملی خواهند بود، قرار است یک دستیار خارجی اسپانیایی در کنار او قرار بگیرد البته یک دستیار اسپانیایی دیگر در راه است و سعید الهویی دیگر دستیار ایرانی خواهد بود که در گل گهر همکار قلعه نوعی بود.

* در پایان دیدار دو تیم گل گهر با نفت مسجدسلیمان که با برتری چار گله تیم گل گهر به پایان رسید، امیر قلعه نوعی با هواداران سیرجانی خداحافظی کرد. سرازیر شدن اشک هواداران نشان دهنده رضایت کامل از عملکرد این مربی در تیم گل گهر بود.

* تمرینات تیم ملی از تاریخ 28 اسفند کلید خواهد خورد، سرمربی جدید تیم ملی، دو روز قبل از شروع تمرینات لیست فراخوان 30 نفره بازیکنان را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار خواهد داد.

* یک سایت قطری در واکنش به انتخابات در تیم ملی فوتبال ایران نوشت: فوتبال ایران به خود کفایی رسید و اینبار برای حضور در جام ملت های آسیا یک مربی ایرانی را در مصدر تیم ملی قرارداد که این مربی در فوتبال منطقه نام آشنا دارد.

* مهدی تاج درخصوص عدم استفاده از سانچز در تیم ملی گفت: با او مذاکراتی داشتیم و تقریبا درخصوص مبلغ قرارداد با او به توافق رسیده بودیم، اما دلال ها اعمال نفوذ کردند و او درخواست بیشتری داشت، ما هم قید وی را زدیم.

* روزنامه های پرتغالی بعد از پیروزی تیم استقلال مقابل فولاد باردیگر از ساپینتو تمجید کردند، اما در ادامه تمجید به آن اشاره داشتند که ساپینتو در اغلب مسابقات به دلیل محرومیت از روی سکوها تیمش را اداره می کند.

* دکتر دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال به عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها واکنش نشان داد و گفت: بی ارزش ترین فوتبالی که امسال برگزار شد چرا که بهترین های فوتبال را داشته باشی اما صدای تشویق تماشاگران نباشد، مرگ خاموش است.

*علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در واکنش به انتخاب قلعه نوعی به عنوان مربی تیم ملی گفت،امیدوارم که قلعه نوعی در کارش موفق شود، مربیان خارجی برای ما مشکل ساز شده بودند، اما همین قلعه نوعی هر وقت مرا می دید می گفت، شما حق مرا در فوتبال پایمال کرده اید.

* قرار است سر مربی جدید تیم ملی به زودی نشستی را با اصحاب رسانه  داشته باشد، اما شنیده ها حکایت از آن دارد که در افکار قلعه نوعی هیچ جایگاهی برای پا به سن گذاشته ها وسرقفلی ها در تیم ملی وجود نخواهد داشت.در حقیقت تیم ملی با مربی جدیدش پوست اندازی خواهد کرد.

* شنیدیم ، رئیس فدراسیون فوتبال برای ایجاد تحول در فوتبال تهران، طرح وبرنامه جدیدی در اختیار دارد که به زودی آن را عملیاتی خواهد کرد.