پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
عابدینی: به قلعه‌نوعی اعتماد کنید

اگر همیشه برنده شویم که فوتبال جذابیتی ندارد

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به انتخاب امیر قلعه‌نوعی به عنوان مربی تیم ملی واکنش نشان داد.

امیر عابدینی به ‌عنوان یک مدیر قدیمی و فوتبالی در مورد انتخاب امیر قلعه‌نوعی به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار داشت: باید از قلعه نویی حمایت کرد، همچنین او را کمک کرد تا موفق شود. آرزو دارم به‌جای بازیکن یک روزی مربی ترانسفر کنیم. اگر این اتفاق رخ دهد آن وقت فوتبال ما در آکادمی فوتبال جهان جایگاهی برای خود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ما نتوانستیم مربی خارجی‌ای را که آورده ایم، خوب مدیریت کنیم. کی‌روش مدیریت فوتبال ما را کلا زیر سوال برد و بعد هم که ویلموتس آمد و یک راست ما را به دادگاه برد و محکوم کرد از این رو بعد از چنین تجربه‌هایی قطعا از اعتماد به مربی ایرانی ضرر نمی‌کنیم.

عابدینی به انتقاد از عملکرد کی‌روش تصریح کرد: به اعتقاد من کی‌روش در مرحله دوم به کمک یک‌سری از بازیکنان تیم ملی و برخی افراد مسئول در جامعه توانست برگردد. تیم ما روند خوبی داشت و ایرادی در کار نمی‌دیدیم اما ناگهان مربی عوض شد و به همین دلیل چنین ذهنیتی دارم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پایان تاکید کرد: من همین‌جا اعلام می‌کنم پرسپولیس با توجه به فوتبالی که ارائه می‌دهد و کیفیت بالایش شک نکنید قهرمان لیگ خواهد شد. من از بعضی هواداران واقعا واکنش‌های عجیب ‌و غریب می‌بینم. هوادار سنتی می‌داند که فوتبال با برد و باخت همراه است و اگر قرار باشد یک تیم همیشه ببرد که جذابیتی ندارد.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی