پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

خداداد عزیزی: فدراسیون نسبت به مربیان داخلی کم لطف است

غزال تیز پای فوتبال کشورمان پس از انتخاب امیر قلعه نوعی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد.

خداد عزیزی گفت: پیشتر پیشنهاد داده بودم که امیر قلعه نوعی را در جام جهانی مربی تیم ملی کنید، او شایستگی این کار را داشت، نتایجی که کی روش در جام جهانی گرفت، قلعه نوعی از آن بدتر نمی گرفت. متاسفانه فرصت خوبی را از دست دادیم، اما اکنون انتخاب خوبی صورت گرفته است. انتخاب قلعه نوعی نگاه مثبتی است و از سر انصاف اقدام شده است، اگرچه اندکی دیر دست به کار شدیم، با اینحال ماهی هر زمان از آب گرفته شود تازه است.

خداداد در ادامه گفت: متاسفانه همیشه فدراسیون فوتبال نسبت به مربیان داخلی کم لطف بوده و اینبار کم لطفی خود را نسبت به قلعه نوعی تکرار کرد.

خداداد نسبت به انعقاد نوع قرارداد با قلعه نوعی معترض است و گفت: چرا باید تا جام ملت های آسیا با او قرارداد منعقد شود، با مربیان خارجی دو ساله و سه ساله امضا می شود، اما حالا که به مربی ایرانی رسید، نوع قرارداد زیر یکسال است.

کم لطفی تا کی باید ادامه داشته باشد، در این فرصت ناچیز چگونه می توانیم تحول را احساس و درک کنیم. البته می دانم که قلعه نوعی مربی باهوشی است او شناخت کافی از بازیکنان دارد و شاید از مجموع مربیان داخلی و فعال، کسی مانند او دیده نشود، اما با اینحال نوع قرارداد از بی عدالتی حکایت دارد.

خداداد در بخش پایانی اشاره داشت: اینکه قلعه نوعی باید جوانگرایی را در تیم ملی رقم بزند، چشم انداز خوبی است، اما این نکته مهم پروسه سه ساله را می طلبد، او می تواند تحول بزرگی را در تیم ملی همراه با جوانگرایی ونتایج مطلوب را به ارمغان آورد.

گزارش: اکبر عزیزی