پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

در آرزوی روز های خوب

سالی که روز های پایانی آن را می گذرانیم سالی تلخ و پر التهاب برای فوتبال کشورمان بود. التهاب، کج سلیقگی، بد رفتاری، ناکامی های پر شماری دیده شد.

عزل رئیس فدراسیون فوتبال بر سر کار آمدن سرپرستی فدراسیون موقت فوتبال که بزرگترین ناکامی ها از آن ناحیه رقم خورد، را بگذارید در کنار ناکامی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی تا به عمق اتفاقات تلخ فدراسیون فوتبال پی ببرید.

به هم ریختگی در تیم امید، سر افکندگی تیم جوانان با گماردن یک مربی بدون تجربه در راس این تیم قسمت دوم ناکامی فدراسیون فوتبال بود.

از همه مهم تر سقوط اخلاق دیده شد که در اکثریت بازی های داخلی که زشت ترین آن همین یکی دو روز گذشته در فوتبال نونهالان کشوری در همدان اتفاق افتاد و موجب سر افکندگی فوتبال شد.

 حادثه جدید در همدان شکل گرفت و در جریان بازی پای استفاده از سلاح سرد (چاقو و قمه) باز شده تا برخی ها به شدت مجروح شده و راهی بیمارستان شوند.

از این دست اتفاقات که منجر به ناکامی فوتبال در سال گذشته شد کم نداشتیم. متاسفانه سوء مدیریت در فوتبال موجب شده تا همچنان در اداره فوتبال و حضور در میادین بین المللی همچنان ناکام و بدون جایگاه باشیم. امید است که در سال جدید، ناکامی ها رخت بر بسته تا فوتبال کشورمان در تمام ابعاد به آنچه شایسته است دست یابد.

هرچند در چند روز گذشته با واگذاری سکان هدایت تیم ملی فوتبال به امیر قلعه نوعی جرقه هایی از  قرار گرفتن در مسیر روز های خوب و آینده روشن زده و دیده شد تا شاید در ادامه شاهد اتفاقات خوب فوتبال در سال پیش رو باشیم.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی