پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
البرز ورزشی انتخاب کرد

برترین های فوتبال در سالی که گذشت

به رسم سال های گذشته کار گروه فوتبال البرز ورزشی برترین های فوتبال در سالی که گذشت را معرفی می کند.

طارمی مرد سال فوتبال

مهدی طارمی لژیونر ایرانی در تیم پورتو پرتغال سال درخشانی را در تیم ملی فوتبال ایران و در باشگاه پورتو پرتغال پشت سر گذاشت. او اکنون در فوتبال اروپا یک بزرگ و وزنه تاثیر گذار به شمار می آید.

قلعه نویی موفق ترین مربی سال

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که قبل از این مسئولیت، سرمربی تیم گل گهر سیرجان بود در سالی که گذش ،با گروهی از بازیکنان بی نام و نشان به موفقیت هایی دست یافت تا تیم گل گهر به یک قدرت و مدعی تبدیل شود. بی شک نقش و دانش فنی و هوش و ذکاوت امیر قلعه نوعی، شرط اول اوج گیری و درخشش تیم گل گهر در رقابت های سال گذشته لیگ برتر فوتبال به حساب می آید.

محمد عمری پدیده سال

بازیکن ریز نقش و تکنیکی تیم پرسپولیس گرچه دیر هنگام در میادین ظاهر شد،اما به هنگام حضورش در ترکیب تیم پرسپولیس چنان نمایشی از خود ارایه داد تا اهالی فوتبال به ستودن او بپردازند.امتیاز برتری عمری، همراه بودن در کار گروهی تیم وتاثیر گذار در نتایج به دست آمده برای تیم پرسپولیس است.

تیم سال  سپاهان

تیم سپاهان با پشت سرگذاشتن حواشی چند فصل اخیر وارد مرحله تازه ای از شکل حرفه ای خود شده است. این تیم با عملکردی خوب و رعایت اصلی ترین اصول با اغلب بازیکنان فصل قبل خود به بلوغی رسید که شاید در این سال ها از این تیم توقع می رفت.

صدرنشین رقابت های لیگ برتر  که اصلی ترین امید قهرمانی است با تکیه بر توانمندی های باشگاه سپاهان که یک مجموعه کامل از باشگاهی حرفه ای است می تواند نماد تیمی حرفه ای باشد. حضور مورایس در ابتدای فصل بهترین تصمیم ساکت و مجموعه مدیریتی این باشگاه بود. هر چند این تغییر پر چالش و پر هزیته بود اما تاثیر مثبت خود را گذاشت. تیم سپاهان به عنوان امید اول قهرمانی بعد از چند سال حسرت، در فصل جاری یکی از بهترین تیم های لیگ ایران بود. از این رو می توان این باشگاه پر امکانات و البته باشگاه حرفه ای و کامل سپاهان را نمونه یک باشگاه حرفه ای نه در ایران که در آسیا دانست.

تحریریه البرز ورزشی