پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

فراخوان قابل قبول قلعه نوعی

در اولین فراخوان امیر قلعه نوعی ۳۲ بازیکن به تمرینات تیم ملی دعوت شدند.

لیست اولیه سرمربی تیم ملی راضی کننده به حساب می آید. اگرچه در این لیست نام برخی ها دیده نمی شود که این مورد به دلیل مصدومیت بازیکنان است. در کنار آن باید به دعوت از چند چهره جوان مستعد اشاره داشت که از چشم قلعه نوعی پنهان نمانده است.

در این مورد باید به پورحمیدی دروازه بان ملوان که به جای امیر عابدزاده به تمرینات دعوت شد و یا اسلامی مهاجم تیم ذوب آهن که جوان شایسته ای به نظر می آید، شکاری و سهرابیان و مغانلو ونور افکن اشاره داشت که نفرات یاد شده در حال حاضر در ردیف برترین های فوتبال کشورمان قرار دارند.

البته لیست اولیه قلعه نوعی فعلا برای بازی با تیم ملی روسیه و تیم ملی کنیا در نظر گرفته شده است و قطعا در دوره های بعدی شاهد تغییراتی در آن خواهیم بود. بی شک و باتوجه به فرا خوان اولیه، بسیاری به عنوان موافق و مخالف، نحوه فراخوان را به نقد خواهند کشید که طبیعی به نظر خواهد آمد.

که این بر می گردد به سلیقه و ذائقه های متفاوت اما مهم آن است که قلعه نوعی در فراخوان اولیه خود نشان داد که به صورت مطلق بر چرخه فوتبال اشراف کامل داشته و اجازه نداد تا نکته ای از دیدگانش پنهان بماند. او اعتقاد دارد که فعلا این دعوت برای دو بازی تدارکاتی پیش رو است و تا زمان جام ملت های آسیا چرخه ورود و خروج بازیکنان به عرصه تیم ملی هرگز توقف نخواهد داشت.

گزارش: فرزانه میرزایی