پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پروین: بهتر از قلعه نوعی وجود ندارد

اسطوره فوتبال کشورمان به انتخاب امیر قلعه نوعی واکنش نشان داد و این انتخاب را یک گزینه قابل قبول دانست.

علی پروین اسطوره فوتبال کشورمان درمورد انتخاب امیر قلعه نوعی به عنوان سرمربی تیم ملی به البرز ورزشی گفت: از دیر باز اعتقاد داشتم که برای تیم ملی مربی داخلی بهترین گزینه خواهد بود، اگر قرار است مربی خارجی داشته باشیم باید در سطح باشگاه ها از وجود آنها استفاده کنیم، خوشحالم که مسئولان فوتبال کشورمان امروز به حرف من نزدیک شدند.

اگر بازیکنان ما در باشگاه ها با مربیان خارجی به روز تبدیل و به قول معروف آنلاین شوند، کار مربی تیم ملی بسیار ساده و سبک خواهد شد و عمده کار در بخش هماهنگی در تاکتیک های تیمی صورت خواهد گرفت.

در فوتبال کشورمان مربیان کار آمد فراوان دیده می شوند، آنها شایسته سکانداری در تیم ملی را دارند، خوشبختانه امروز شاهد یک انتخاب عقلانی در تیم ملی هستیم.

امیر قلعه نوعی شایسته ترین فرد برای تیم ملی است که به حق و به درستی سکاندار تیم ملی را در اختیار او قرار داده اند. قلعه نویی آشنا به مسائل روز است، بازیکنان را به خوبی می شناسد و شک ندارم که موفق خواهد شد.

اگر قرار است ما با مربیان خارجی در میادین بین المللی بازنده باشیم، بهتر است که با مربی داخلی بازنده باشیم باید شجاعت و اراده در راه خود باوری به مربیان داخلی را پر رنگ بدانیم تا با توانایی و بدون وابسته به خارجی ها مسیر اوجگیری طی شود، قلعه نوعی می تواند تحول را در تیم ملی ایجاد سازد باید به او فرصت داد همانطوری که هشت سال به کی روش فرصت داده شد.

گفت و گو: اکبر عزیزی