پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

بازار اخبار پشت پرده فوتبال همچنان داغ است، به چند نمونه از آن اشاره می شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* علیرضا منصوریان مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دنبال مصاحبه اخیرش در پایان دیدار با گل گهر سیرجان که خواستار بازنشستگی داور مسابقه از صحنه قضاوت شد، به کمیته انضباطی احضار خواهد شد.

* تعطیلات تمرین تیم فوتبال استقلال تا سوم فروردین اعلام شد که این موضوع با ناراحتی برخی از بازیکنان مواجه شد.

* دیدار دوستانه تیم فوتبال استقلال با نساجی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. این بازی در حقیقت آخرین فعالیت دو تیم در سال 1401 بود.

* تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دومین دیدار خود مقابل ازبکستان به برتری 10-2 دست یافت تا به مرحله حذفی بازی ها راه یابد.

* قرار است مرتضی پور علی گنجی مدافع تیم پرسپولیس که در حال حاضر دوران مصدومیت خود را در کشور قطر می گذراند، پس از بهبودی به تمرینات تیم ملی دعوت شود.

* عزیزی خادم رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال در تازه ترین اظهار نظر خود اعلام کرد، از نظر من فدراسیون فعلی مشروعیت ندارد.

* اعضای تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس که اخیرا در مسابقات پیشکسوتان به مقام قهرمانی دست یافتند، به دلیل بی توجهی مدیران باشگاه به این قهرمانی شدیدا از مدیریت باشگاه انتقاد کردند.

* با توافق باشگاه پرسپولیس با علیپور مهاجم سابق این تیم، قرار شد طلب این بازیکن در چند قسط پرداخت شود.

* کولینا داور ایتالیایی که در حال حاضر رئیس کمیته داوران فیفا را در اختیار دارد، در ارتباط با مسائل راه اندازی ویدیو چک، به زودی به تهران سفر خواهد کرد.

* قرار است عارف غلامی مدافع تیم استقلال جهت توضیح پاره ای از اتفاقات تیم استقلال در کمیته انضباطی این باشگاه حضور پیدا کند.

* علی دایی با انتشار یک استوری اینستاگرام، انتخاب مجدد رئیس فیفا را به ایشان تبریک گفت.