پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

سالی که گذشت...

پیشاپیش فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ را به شما همراهان همیشگی البرز ورزشی تبریک عرض می‌کنیم؛ با امید به سالی سرشار از موفقیت برای شما عزیزان.

حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت می‌نمائیم.

سلامتی، سعادت، سیادت، سروری، سرزندگی، سفره زندگی‌تان باشد.

درحالی که در روزهای پایانی سال 1401 به سر می بریم به رسم هر سال در این مدت تلاش شد تا تازه ترین و ناب ترین اخبار ورزشی را به عنوان اخبار دسته اول در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

در سال سپری شده باتوجه به اهمیت اطلاع رسانی از بعد ورزشی که با سختی های فراوان دست و پنجه نرم کردیم اما به دلیل تعهد و رسالتی که نسبت به شما عزیزان بازدید کننده داشتیم، نه خستگی احساس شد و نه عقب نشینی صورت گرفت. در این مسیر دلخوشی ما به نگاه شما عزیزان و بازدید کنندگان به پیگیری رویدادها و اخبار ورزشی از سایت و پایگاه خبری البرز ورزشی بود.

اکنون که در آستانه سال جدید به سر می بریم و در نظر است با یک استراحت کوتاه، سال جدید را از اواسط فروردین با دلگرمی به شما و با یک انرژی تازه،  انگیزه لازم مجددا در خدمت شما عزیزان باشیم.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی