پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

خداحافظی بازیکن نامدار والیبال برزیل

لئاندرو ویسوتو اعلام کرد که پس از فصل 2022/2023 از والیبال خداحافظی خواهد کرد.

او پس از پیروزی تیمش مقابل Sesi-SP این بیانیه را اعلام کرد و گفت که اکنون هر بازی ارزش زیادی دارد و بدن او دیگر نمی تواند با خواسته های ورزش کنار بیاید.

پس از آن، ویسوتو پیام خداحافظی را در پروفایل رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که احساسی و جالب توجه است.

والیبال عزیز

بعد از 28 سال، گفتن "خداحافظ" آسان نیست. شما در اوایل زمانی که برای فلامنگو، باشگاه محبوبم بازی می کردم، قلب من را تسخیر کردید. به عنوان یک پسر جوان، من زیاد به شما توجه نمی کردم، اما قبل از اینکه متوجه شوم، کاملاً عاشق شده بودم.

تو اوایل به من یاد دادی که چگونه ببازم، چگونه برنده شوم، چگونه نظم و انضباط داشته باشم، چگونه احترام بگذارم، چگونه انعطاف پذیر باشم، چگونه به خودم فشار بیاورم، چگونه رقابتی باشم، چگونه هرگز تسلیم نشم، و چگونه با جسم و روح زندگی کنم. درد روانی تو مرا از لانه ام دور کردی تا پرواز را به من بیاموزی.

تو به من همه چیز دادی و خیلی چیزها را از من گرفتی!

روزهایی بود که از تو متنفر بودم، اما بیشتر اوقات، دوستت داشتم. روزهایی بود که دوری از افرادی که دوستشان دارم منطقی بود و روزهای دیگری که اینطور نبود.

تو به من دنیا، پیروزی ها، شکست ها، شکوه ها، ناامیدی ها، احساسات را به من دادی و مرا به مکان های باورنکردنی، احساسات، فرهنگ ها، مردم، کشورها و مذاهب فراموش نشدنی بردی.

از شما برای همه افراد فوق‌العاده‌ای که به زندگی من وارد کردید و به من کمک کردند به عنوان یک ورزشکار و یک مرد رشد کنم و پیشرفت کنم، سپاسگزارم. ممنون که به من یاد دادی انسان بهتری باشم.

من تو رابرای همیشه دوست خواهم داشت.

برگردان: هستی رفیعی