جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه

دعوای جدید در فوتبال

قرار است در هیات فوتبال تهران تغییراتی انجام شود.

گویا مدیریت دکتر شیرازی به روزهای پایانی اش راه یافته است، گرچه براساس قوانین انتخابات دو سال از زمان سرپرستی او در هیات فوتبال باقی مانده است.

در این حال با استعفای شیرازی تغییرات انجام خواهد شد، اما شیرازی عنوان کرده است در دفتر کارم حضور دارم و کارهای روزانه در حال انجام است و استعفایی هم در کار نیست. در این میان فدراسیون فوتبال در نظر دارد براتی را جانشین شیرازی کند تا انتخابات صورت بگیرد، در این میان نامی هم از مهندس محمود شیعی مدیر عامل سابق باشگاه پیکان هم شنیده می شود، اما مشکل اصلی این است که تربیت بدنی استان تهران به دنبال گزینه خود یعنی خبیری است.

فدراسیون فوتبال با این گزینه میانه خوبی ندارد و تربیت بدنی استان تهران نیز برای تایید گزینه فدراسیون فوتبال، با براتی رابطه خوبی نشان نمی دهد. دعوا و جنگ تازه ای در فوتبال در حال شکل گیری است، در این جنگ و گریز چه کسی نقش مغلوبه را به خود خواهد گرفت، در آینده نزدیک مشخص خواهد شد، اما پروسه جا به جایی و تغییرات در حالی صورت خواهد گرفت که شیرازی سرپرست 10 ساله هیات فوتبال تهران، زیر بار  استعفا برود، در حال حاضر چنین تفکری در هیات فوتبال تهران وجود ندارد.

گزارش: اکبر عزیزی