پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تفاوت فتح اله زاده با امیر عابدینی

خاطرمان است که در زمان مدیریت امیر عابدینی در باشگاه پرسپولیس، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به یک برنامه تلویزیونی دعوت شد تا پاسخگوی مشکلات این باشگاه از جمله مشکلات مالی بازیکنان باشد.

عابدینی در حال توضیح دادن بود که مجری برنامه تلویزیون بدون هماهنگی یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس را پشت خط آورد تا این حرکت به یک مناظره تبدیل شود. اما در این لحظه امیر عابدینی به شدت واکنش نشان داد و رو به مجری گفت: شما دارید بد آموزی را ترویج می دهید، درکجای دنیا بازیکن را در یک برنامه تلویزیونی مقابل مدیرعامل قرار می دهند و خطاب به بازیکن پشت خط تلفن تیم خود گفت: شما اگر حرفی دارید جایتان در تلویزیون نیست، فردا در دفتر کارم در باشگاه منتظر شنیدن حرف های شما هستم.

عابدینی با واکنش خود از سقوط اخلاق و ترویج بد آموزی جلوگیری کرد، اما مشابه این اتفاق دوشنبه شب در  برنامه هفتگی فوتبال تلویزیون رقم خورد و مجری برنامه روزبه چشمی بازیکن استقلال را مقابل فتح اله زاده مدیرعامل باشگاه قرار داد.

اینبار فتح اله زاده بر خلاف عابدینی سکوت اختیار کرد تا با شنیدن حرف های بازیکن تیمش مناظره ای شکل بگیرد که خروجی آن منفی بود. بین مدیر عامل با بازیکن تیم استقلال حرف هایی رد و بدل شد که جای آن در تلویزیون نبود و نیست. متاسفانه پرده فرو افتاد، گرچه فتح اله زاده در مدیریت باشگاه استقلال ابقا شده و روزبه چشمی هم فعلا بازیکن تیم استقلال است. بی شک این مناظره که محصول شیطنت برنامه ورزشی تلویزیون  دوشنبه شب است، به همین سادگی ختم بخیر به پایان نخواهد رسید.

گزارش: اکبر عزیزی