پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
واکنش اسطوره باشگاه استقلال به مناظره تلویزیونی فتح الله زاده

روشن: بالاخره یک مرد پیدا شد

حسن روشن مرد سرد و گرم چشیده فوتبال ایران از ریشه های راستین باشگاه پرطرفدار استقلال است که همواره با حرف های رک و صریح خود سعی کرده به مشکلات پرداخته و بدون داد و ستد های متداول ورزش ما در جهت ایفاد حقوق باشگاه استقلال و طرفداران راستینش اظهار نظر کند.

روشن به البرز ورزشی گفت من از چندی پیش همواره تاکید داشتم که باید واقعیت های مالی و مدیریتی باشگاه استقلال روشن و شفاف بیان شود و مدیرانی که روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه نشسته اند مرد و مردانه اعلام کنند که از تاریخ حضورشان تا زمانی که از باشگاه خارج شده اند چقدر گرفته و چه مقدار هزینه کرده اند.

تا آنجا که می دانیم بعد از انقلاب آقای دکتر قریب و واعظ آشتیانی سالم عمل کرده اند و در سایر موارد آنقدر مسامحه شده که کار بدهی استراماچونی به چندین برابر افزایش پیدا کرده است.

یادم می آید در زمان نظارت دکتر سلطانی فر در واکنش به انتخاب آقای فتحی در باشگاه استقلال مدعی شده بود که من از شش صبح تا شش عصر در دفتر باشگاه حضور دارم اما حرف من این بود که همه چیز باید روی دایره حقیقت ریخته شود و کار اداری باشگاه به دست آدم های شایسته ورزشی صورت گیرد و دیدیم که در همان روز 40 هزار یورو در باشگاه گمشده بود البته آقای سلطانی در همان جلسه قول پرداخت بدهی باشگاه را داده بود.

این پول بیت المال، مردمی است که شب و روز خود را با گرفتن یارانه 100 هزار تومانی سر می کنند چرا باید باشگاه های ورزشی ما اینگونه یله و رها باشد.

روشن افزود: آقایی به نام نامداری را از شهرداری به هیات مدیره باشگاه استقلال وارد کرده اند تا 35 میلیارد کمک کند اما بعدا سود این پول را طلب کرد هرچند که در نهایت خود این فرد دچار مشکل مالی شد و رفت.

750 میلیون آقایان به 7 میلیارد تومان افزایش یافت و من خوشحالم که یک مرد میدان به نام آقای قربانزاده پیدا شد تا حقایق را با شهامت بیان کند.

واقعا تعجب می کنم که آقای پرویز مظلومی به عنوان عضو فنی هیات مدیره باشگاه چه ربطی به مسائل مالی دارد، آشفتگی های مدیریتی باشگاه استقلال آنقدر زیاد بود که حتی قادر نبودند دست دلال ها و واسطه را از این باشگاه پرطرفدار کوتاه سازد. به آمار و ارقام بدهی هایی که سیر صعودی پیدا کرده اند نگاه کنید واقعا وحشتناک است.

پیشکسوت و ستاره سابق استقلال تاکید کرد: روزی در همین پایگاه خبری گفته بودم خدا کند استقلال را محروم کنند تا شاید یک حسابرسی پیدا شود و با بررسی معضلات عدیده استقلال راهی برای برون رفت از این همه سرگشتگی و ضعف ها به دست آورد و امروز همان روز است. امیدوارم از این پس مدیرانی که قرار است مصدر مسئولیت مدیرعاملی باشگاه می شوند برنامه ارائه دهند تا بر اساس ایده و برنامه محوری منصوب شوند و پاسخگو باشند.

واقعا تماشاچی و طرفدار استقلال چه گناهی کرده است که پول استراماچونی را از جیب خود بدهد اگر همه چیز به روال اصولی طی شود بدون تردید تماشاگران صادق و راستین استقلال یک روزه همه ی بدهی ها را صاف خواهند کرد.

امیدوار هستم که با این اقدام و افشاگری شجاعانه رئیس خصوصی سازی برای یک بار هم که شده استقلال از تار عنکبوتی تنیده شده به دور آن رهایی پیدا کند.

گفت و گو: ج - دوستدار