پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

بازار اخبار پشت پرده فوتبال همچنان داغ است، این گرما را بیشتر در حول و حوش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می توان جست و جو کرد که به چند نمونه از آن اشاره می شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* در خصوص تیم ملی فوتبال خبر رسیده، امیر قلعه نویی به دنبال کنار گذاشتن برخی بازیکنانی است که از شرایط سنی بالایی برخوردار هستند، او برنامه خاصی برای این تحول دارد. وی به صورت  گام به گام تیم ملی را به جوانگرایی تبدیل خواهد کرد.

* شنیده ایم، در باشگاه استقلال تصمیماتی در حال شکل گیری است تا در پایان مسابقات لیگ برتر، آن دست از بازیکنانی که علیه مدیرعامل قیام کرده اند، در صورت پایان یافتن قراردادشان عذر آنها در استقلال خواسته شود.

* با پایان یافتن دوران مصدومیت پور علی گنجی و بازگشت وی به تمرینات گروهی، گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس را چنان به وجد آورده تا در یک جمع خصوصی عنوان کند، پرسپولیس را قهرمان لیگ بدانید.

* به دنبال شایعاتی که در خصوص تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس به وجود آمده بود، روابط عمومی وزارت ورزش هرگونه تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس را رد کرد و مذاکره با دکتر دادگان را شیطنت رسانه ای دانست.

* علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال با توجه به شرایطی که در فوتبال و باشگاه ها ایجاد شده گفت: تازه متوجه شده ام که پس از کنار کشیدن از فوتبال چه خدمتی به خانواده و سایر اقوام خود کرده ام.

* از سوی سازمان لیگ جدیدترین تاریخ دربی اعلام شد. تازه ترین تاریخ روز یکشبنه 3 اردیبهشت ماه 1402 است و ضمانت اجرایی دارد، این دومین بار است که زمان برگزاری دربی دستخوش تغییرات می شود.

* شنیده ام، درصورت جدایی گل محمدی از تیم پرسپولیس که این اتفاق به پایان بازی ها مربوط می شود، وی از فصل آینده فعالیت خود را تیم گل گهر سیرجان دنبال خواهد کرد.

* شنیده ایم، به ساپینتو اطلاع داده شده است، یک روز بعد از دیدار استقلال با آلومینیوم اراک، در باشگاه استقلال و در دفتر مدیریت حضور پیدا کند و در رابطه با اخبار کذب که گفته چهار ماه است حقوق نگرفته توضیحاتی ارائه دهد.

* از باشگاه استقلال خبر رسیده، راهیابی تیم فوتبال استقلال به لیگ قهرمانان آسیا به بن بست رسید و عملا این تیم از شرکت در این بازی ها محروم شد.

* به دنبال تایید مجدد رئیس سازمان خصوصی سازی مبنی بر معرفی آجرلو به دادگاه، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال پیام فرستاد، جای نگرانی وجود ندارد به آقای خصوصی سازی بگویید: محکم و استوار در دادگاه حضور پیدا خواهم کرد، مراقبت حال خودتان باشید.