پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

آش شور برخورد های حذفی

برخورد های حذفی در جامعه ما به نحو تاسف آوری ادامه دارد این رفتار ها که بیش تر جنبه منطقی ندارد شوون مختلف را در بر می گیرد از جمله صدا و سیما که صدای برخی رسانه های وابسته به دولت را هم درآورده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: متاسفانه آنقدر این رویه ناپسند شیوع پیدا کرده است که فدراسیون های ورزشی هم بساط خودی و ناخودی را پهن کرده اند تا جایی که هر منتقدی حتی از سر دلسوزی باشد از دور خارج می شود کدام مرجع باید این مشکلات فرهنگی را در جامعه رسانه و ورزش حل کند؟

به هر روی در هفته‌ی اخیر ویدئویی مربوط به آخرین بازپخش سریال پژمان، در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده که نشان می‌دهد قسمتی که مربوط به برنامه 90 و عادل فردوسی‌پور بوده، از مکالمه پژمان جمشیدی و سام درخشانی (بازیگران سریال) حذف شده است.

بر اساس گزارش ایسنا این در حالی است که بازپخش مکرر سریال‌هایی از جنس «پژمان» هر بار با مخاطب بسیاری همراه است و برخی حتی چندین باره این قسمت‌ها را تماشا می‌کنند. بر این اساس حذف صحنه‌هایی که زمانی خودِ صدا و سیما تولید و پخش‌کننده آن بوده است، از چشمان تیزبین این قشر از بیننده‌ها مخفی نمی‌ماند.

این روزها به واسطه‌ی فراگیری فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تقریبا کمتر اتفاقی است که از چشم عموم مردم دور بماند؛ بنابراین اگر کسی در صحنه‌ی پخش‌شده هم متوجه این حذفیات نشود یا اصلا سریال «پژمان» را تماشا نکرده باشد، به احتمال قوی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، با ویدئوی صحنه حذف‌شده در تلویزیون مواجه خواهد شد.