پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گفت و گو با بوکسور تاریخساز ایران

شه بخش: پیشنهاد اماراتی ها را رد کردم اما...

کادر تیم ملی عوض شد و مربیان انتخابی با تکنیک و تاکتیک خود به پیش می روند اما آنچه که مهم است تلاش بوکسور های جوان برای عضویت در تیم ملی بوکس است.

دانیال شه بخش بوکسور با استعداد و پرتوان اهل سیستان و بلوچستان که برای نخستین بار مدال برنز جهان برای ورزش ایران به ارمغان آورده است در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق می گوید: بچه ها همه خوب هستند اما باتوجه به برنامه ریزی های گسترده ای که تیم های مختلف جهان برای مسابقات جهانی کرده اند کار ما دشوار تر از گذشته شده است.

این رقابت ها اردیبهشت ماه برگزار می شود ولی باید بدانیم زمانی می توانیم به اعتماد به نفس دست پیدا کنیم که بتوانیم از طریق برگزاری اردو و مسابقات بین المللی با قهرمانان بزرگ دنیا تن به تن شویم.

بوکسور تاریخ ساز وزن 61 کیلوگرم ایران در پاسخ به پرسش البرز ورزشی که آیا اردوی تیم ملی بازیکن غایب هم دارد می گوید: همه حاضر هستند از جمله شاهین موسوی.

وی در اینباره که جدایی کادر قبلی تیم ملی و انتخاب مربیان جدید تاثیر سویی در روند کار مشت زنان ایرانی نمی گذارد می گوید: هر مربی روش خودش را دارد من به آقای نهرودی ارادت خاصی دارم و بوکس ایران در سال های اخیر مربیان خوبی داشته است و آقای دکتر حسینی مردی کار درست است باید دست به دست هم بدهیم و فراموش نکنیم که رقبای ما ازبکستان، مراکش، بلغارستان و تیم قزاقستان در تاجیکستان و آذربایجان اردو زده است مراکشی ها حتی تدارک سفر به فرانسه را هم دیده اند.

من طی 9 سالی که وارد بوکس شده ام فقط یک بار حضور در لیگ را تجربه کرده ام و این ضعف عمده ای برای بوکس ایران محسوب می شود که برنامه ای برای گذران زندگی ورزشکاران از طریق درآمد عضویت در تیم ها ندارد 2- 3 ماهی در دبی با تیم کوپابوکسینگ به روی رینگ رفته ام و پول خوبی هم گرفته ام اما با وجود پیشنهاد قرارداد ده ساله ترجیح دادم در کشور خودمان باشم.

امیدوارم آرامش در ورزش و بوکس فراهم باشد و امثال من بتوانند برای کشور افتخار آفرینی کنند.

گفت و گو: عباس اسماعیلی