پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

نصیرزاده: خمز اجازه دهد آلوز بازی می‌کند

استوری جنجالی پاسور تیم تراکتور با درایت این باشگاه به سرعت خنثی شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل این باشگاه با تایید به اینکه باشگاه آلوز را متوجه اهمیت نقش مربی کرده است به ما گفت: آلوز آماده است. می‌تواند بازی کند اما اگر خمز به او اجازه دهد. دلیل صحبت های نصیرزاده به اختلاف چندی پیش آلوز و خمز بود.

شاید دیگر همه بدانند چه اتفاقی باعث آن استوری جنجالی آلوز شد. در آن مقطع که خیلی‌ها تعطیلات عید را سپری می‌کردند و خیلی از مسائل فوتبالی در مواجهه با افتضاح باشگاه استقلال رنگ باخت استوری آلوز بیشتر به یک شوخی شبیه بود اما واقعیت داشت و باشگاه تراکتور را یک‌شبه به شوکی عجیب فرو برد.

برخی فکر کردند شاید تعطیلی نوروزی آلوز را هوایی کرد و از قراردادی که با تراکتور بسته پشیمان است اما موضوع اختلاف او با خمز یک تنبیه مدیریتی از سوی سرمربی تیم بود تا دیگران حساب کار دست‌شان بیاید و بفهمند که این مرد جدی است و با کسی شوخی ندارد.

ریکاردو آلوز ادعا کرد خمز قصد برخورد فیزیکی با وی را داشته است. همه چیز از تاخیر دو روزه ریکاردو در بازگشت به تمرینات شروع شد. خمز بدون توجه به تصمیم باشگاه و حتی مشورت با آنها تصمیم گرفت آلوز را از لیست بازی نفت مسجدسلیمان خط بزند. این مربی حاضر بود ببازد اما به بهترین پاسور تیمش باج ندهد. تراکتور حتی بدون آلوز به بهترین برد خود در خارج از خانه در لیگ برتر دست یافت.