چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

 با توجه به اتفاقاتی که در باشگاه استقلال رقم خورده است، بازار اخبار حواشی و پشت پرده فوتبال بیش از هر زمان دیگر داغ شده است، که چند نمونه از آن را می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* شنیده ایم، فتح اله زاده به کلیه مجموعه زیر دستی خود دستور داده، به دنبال جمع آوری مستنداتی باشند تا با حضور در دادگاه بی گناهی خود را نزد قاضی ثابت کند.

* شنیده ایم، واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال از جمله نفراتی است که سازمان خصوصی سازی در نظر دارد او را جانشین فتح اله زاده کند.

* شنیده ایم، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال که منتخب وزیر ورزش به شمار می آیند، با کنار رفتن فتح اله زاده از مدیریت باشگاه استقلال موافق نیستند.

* شنیده ایم، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تراز مالی باشگاه را به روز تبدیل کرده تا در صورت ارزیابی مسائل مالی دچار چالش همانند باشگاه استقلال نشود.

* شنیده ایم، اگر باشگاه پرسپولیس چهار ایراد اساسی ورزشگاه آزادی را برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا تا تاریخ 30 فروردین بر طرف نکند، از بازی های خانگی محروم و باید در زمین بی طرف میزبان باشد.

* با توجه به غیبت یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری قبل از بازی با ملوان، کمیته انضباطی برای او این مربی تنبیه انضباطی و جریمه مالی در نظر خواهد گرفت.

* کنفدراسیون فوتبال آسیا هشت ورزشگاه به عنوان میزبان جام ملت های آسیا را مشخص کرد. رقابت های جام ملت های آسیا در دی ماه به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد.

* موسوی زنوز معاون اداری و پشتیبانی باشگاه استقلال در مصاحبه ای به گفته های مسئول خصوصی سازی که در تلویزیون مطرح شد ( مبلغ 140 هزار یورو در باشگاه استقلال گم شده است چنین پاسخ داد، پولی گم نشده است)، مدارک بلوکه شدن این پول که در بانک میانه در بلژیک مستقر می باشد در دست است و همچنان در بانک فوق قرار دارد.

نام بلوکه شدن گم شدن نیست که تهمت زده می شود. سوال من از آقای قربانزاده این است، چرا در زمان مدیریت آقای آجرلو به این مسله ورود نکردند، آن زمان ایشان هم از جریانات با خبر بودند، چرا وبه چه دلیل آن زمان سکوت کردند.