جمعه هفتم اردیبهشت ماه

قهر مدیرعامل نساجی با مطهری

همه می‌گفتند دستیار سابق یحیی گل‌محمدی در دورانی که کنار این مربی در پرسپولیس فعالیت می‌کرد، نقش ویژه‌ای در کادرفنی سرخ‌پوشان داشت و با به دست آوردن تجربیات بسیار در پرسپولیس تصمیم گرفته نفر اول باشد اما او در اولین تجربه سرمربیگری خود در آستانه برکناری قرار گرفته است.

اعتماد به ‌نفس بیش از حد و اصرارهای او در اجرایی شدن تصمیماتش بی‌ آنکه به توانایی‌های باشگاه توجه کند خود دلیل محکمی برای عدم موفقیت اوست چراکه همواره کارگروهی هم‌سو با اصول باشگاه می‌تواند منطقی‌تر از تصمیمات احساسی و تک‌نفره باشد.

بدون شک باشگاه نساجی به‌عنوان باشگاهی خصوصی نواقصی دارد و قطعا همچون تیم‌های دولتی هزینه نکرده است اما مطهری با علم به این موضوع به نساجی آمد و تقریبا هر‌آنچه خواست اجرایی شد. از این رو است که مدیران باشگاه با او دچار سوء‌تفاهم شدند.

سوءتفاهمی که با گوشه‌گیری مدیرعامل از تیم همراه شده به‌طوری‌که در دو هفته اخیر مدیرعامل این باشگاه، تیم را همراهی نمی‌کند و برای بازی با فولاد نیز با پرواز جداگانه راهی خوزستان شد، بازی را دید و برگشت. به نظر می‌رسد او با مطهری قهر کرده است.

فاصله‌ای که بین مدیریت و حمید مطهری افتاده بزرگ‌ترین مشکل این روزهای تیم نساجی است.

حال که این مربی جوان که می‌توانست آینده مربیگری فوتبال ایران را تا حدودی تضمین کند در اولین تجربه مربیگری خود با چنین چالشی رو به‌ رو شده است بیشتر به سرمایه‌ سوزی شبیه است تا کار حرفه‌ای. هواداران نساجی در مقابل این مربی قرار گرفتند و او راهی جز باز‌گرداندن اعتبار از دست رفته این تیم ندارد. حال باید دید با توجه به جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه نساجی چه تصمیمی در مورد مطهری گرفته می‌شود.

گزارش: نیلوفر مژدهی