جمعه هفتم اردیبهشت ماه

پهلوان پورزند را دریابید

چهار ماه از زمین گیر شدن پدر شهیدان پورزند می گذرد.

به این مرد شریف که از پهلوانان کشتی کشور بود بعد از چند بار بستری شدن در بیمارستان خاتم الانبیا و سپس بیمارستان شهرام اکنون وضعیت ناامید کننده ای دارد.

تورج پورزند فرزند این خانواده بزرگوار شهدا با بیان مطلب فوق به البرز ورزشی گفت: بیش از یک میلیارد تومان هزینه کرده ایم آقایان پولادگر و خسروی وفا از دستگاه متوالی ورزش به عیادت پدر آمده اند اما فقط وعده داده اند. عجیب اینکه آقای پولادگر در گفت و گو با رادیو بیان کرده اند که کلیه هزینه های مداوای احمد پورزند را پرداخت کرده ایم ،پرسش من این است کدام هزینه؟

نمایندگان بنیاد شهید هم آمده اند و لیست خواسته های درمانی صورت گرفته اند اما حالا بدون اینکه کاری را انجام بدهند حتی جواب تلفن را هم نمی دهند ما چند بار برای بردن پدر به بیمارستان حدود سه میلیون تومان هزینه می کنیم آیا این انصاف است که پدر شهیدی از کمترین خدمات درمانی بهره مند باشد؟

آقایان طالقانی و دبیر هم به عیاد پدر آمده اند اما باید گلایه کنیم که کشتی گیران ما به اندازه آقایان کریم باقری، فریاد شیران و علی دایی به این پیشکسوت کشتی همدردی نکرده اند.

بارها به اتفاق آقای فرهاد کاظمی از حال و روزی که برای پدر شهیدان پیش آمده گریه کرده ایم امروز مادرم که سه فرزند خود را از دست داده است اعلام کرد که حاج احمد را به میدان انقلاب ببریم تا مردم ببینند که چه روزگار سختی را طی می کنیم.

همواره سعی کرده ایم که در مصاحبه های رادیو و تلویزون طوری صحبت کنیم که سوژه ای برای مخالفان نظام نشود اما واقعا این رسم دلجویی و حرمت گذاری به خانواده شهدا نیست.

تورج پورزند افزود: متاسفانه در کشور ما پهلوان زنده را عشق است اما پدرم که دچار سکته مغزی شده هنوز زنده است و نیازمند حمایت و دلجویی مسئولان کشور است، دیگر چگونه باید خواسته ی یک خانواده شهید را به گوش آقایان برسانیم.

گفت و گو: عبدالله محرمی