پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
بازیکن آمریکایی شاغل در لیگ بسکتبال ایران

پاتریک: گاهی عجیب و غریب است

دیدار های دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان برگزار شد و طی آن تیم‌های شهرداری گرگان و کاله مازندران رقبای خود را شکست دادند تا دومین پیروزی خود در این مرحله را کسب کنند.

شهرداری گرگان که میزبان آویژه صنعت پارسا مشهد بود با حساب ۷۵ بر ۷۰ به پیروزی رسید. کاله مازندران هم ۱۰۲ بر ۹۵ نبوغ اراک را شکست داد.

پاتریک بازیکن آمریکایی تیم کاله مازندران در اینباره به البرز ورزشی گفت: ایران لیگ با کیفیتی دارد و باوجود برخی برنامه ریزی های عجیب و غریب انگیزه و اشتیاق در همه ی تیم ها موج می زند و کاله مازندران که من در آن بازی می کنم، همه چیز را سر موعد به صورت حرفه ای انجام می دهد، هواداران بسیار خوبی دارد. آمل شهر محل اقامت من آرام، تمیز و آب و هوایی مساعد دارد.

پاتریک در پاسخ به پرسش ما که پیش از سفر به ایران چه برداشتی از کشور ما داشتید گفت: من در لس آنجلس با فارسی زبانان و ایرانیان زیادی ارتباط داشته ام اما اقرار می کنم آنچه را که در اینجا دیده ام با شنیده های آن سوی مرز ها تفاوت آشکاری دارد شاید برخی محدودیت ها را لمس کرده ام اما عاشق کار هستم و برای کسب موفقیت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم ماند. اعتقاد دارم اگر اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد کاله را در فینال خواهید دید.

پاتریک برموت در کل کشور های اروپایی و یک کشور آسیایی یعنی لبنان سابقه بازی دارد.

مرحله یک چهارم نهایی به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار می‌شود و گرگان و مازندران در صورت کسب یک برد دیگر راهی نیمه‌نهایی می‌شوند.

برنامه دیگر مسابقات مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

جمعه، ۲۵ فروردین

آویژه صنعت پارسا مشهد - شهرداری گرگان 

نبوغ اراک - کاله مازندران 

پالایش نفت آبادان - مهرام تهران

یکشنبه، ۲۷ فروردین 

آویژه صنعت پارسا مشهد - شهرداری گرگان

نبوغ اراک - کاله مازندران

پالایش نفت آبادان - مهرام تهران

شنبه، ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ 

ذوب آهن اصفهان _ صنعت مس کرمان 

دوشنبه، ۲۸ فروردین 

ذوب آهن اصفهان _ صنعت مس کرمان 

گفت و گو: ج - دوستدار