پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
یک خبر از دوومیدانی

طلای پیشکسوتان جهان برای طیب لی

در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۵۰۰متر مسابقات دوومیدانی داخل سالن پیشکسوتان قهرمانی جهان (لهستان۲۰۲۳) امیر طیب ‌لی موفق شد در جایگاه نخست این مسابقات قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: طیب لی موفق شد برای اولین بار مدال طلا را از آن خود و تیم دوومیدانی کشورمان در این رویداد جهانی کند. در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۵۰۰متر نهمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن پیشکسوتان قهرمانی جهان (لهستان۲۰۲۳)، امیر طیب ‌لی دونده دوهای استقامت تیم منتخب دوومیدانی پیشکسوتان موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه نخست این مسابقات برای اولین بار مدال طلا رقابت‌های داخل سالن پیشکسوتان جهان  را از آن خود و تیم اعزامی کشورمان به این رویداد جهانی کند.

بر همین اساس طیب لی موفق شد قبل از ورزشکاران کشورهای ایتالیا و اسپانیا از خط پایان عبور کند و مدال ارزشمند طلا را کسب نماید.

 لازم به ذکر است امیر طیب‌لی موفق شده بود در رقابت ماده ۳۰۰۰ متر این مسابقات مدال برنز کسب نماید و این مدال طلا دومین مدال کسب شده توسط طیب‌لی در این مسابقات بود و کار تیم اعزامی کشورمان به این رویداد جهانی نیز با این دو مدال طیب‌لی و یک مدال برنز مهدی کاظمی پایان پذیرفت.