جمعه هفتم اردیبهشت ماه

استقلال در بن بست، کسی مدیر عامل نمی شود!

فتح الله زاده برای چندمین بار از استقلال جدا شد.

شاید این آخرین بار نباشد، زیرا کسی در این شرایط حاضر نیست مدیر عامل استقلال شود، مگر آنکه دستگاه های غیر ورزشی آدم های مورد نظر خود را به عنوان مدیر عامل وارد کنند.

وزارت ورزش به دنبال گزینه خود است، اما این گمشده هنوز یافت نشده است به این دلیل که مدیر جدید باید پاسخگوی حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و پاسخگوی بدهی استراماچونی و جوابگوی پول های گمشده باشد.

خب سری که درد نمی کند را با دستمال نمی بندند، استقلال واقعا برای انتخاب مدیرعامل به بن بست رسیده است. مدیری که به ورزش و با فوتبال آشنا باشد فعلا به فراخوان وزارت ورزش پاسخ مثبت نداده است.

اینکه فتح الله زاده در آن مقطع قبول مسئولیت کرد، او را بازی دادند اما اینبار هیچ آدم ورزشی حاضر نیست که مانند فتح الله زاده گزیده شود. البته فتح الله زاده اشتباهاتی هم در این مدت داشت، اما تا مادامی که پول استراماچونی پرداخت نشود و دلایل حذف استقلال از لیگ آسیا شفاف سازی صورت نگیرد و پرداختی های معوقه بازیکنان داخلی و خارجی های این تیم و مهمتر از همه معوقه های ساپینتو تسویه نشود و به نقل از سازمان خصوصی سازی تکلیف پول های گمشده مشخص نشود هیچ فرد ورزشی حاضر نخواهد بود که بی خود و بی جهت این دستمال را دور سر خود بچرخاند.

باشگاه استقلال در حال حاضر در کوچه بن بست پرسه می زند و هواداران این تیم بر اساس ندانم کاری بسیاری از مدیران قبل و فعلی، زانوی غم بغل گرفته اند.

نویسنده: اکبر عزیزی