شنبه هشتم اردیبهشت ماه

لطفا به بیانیه نویسی پایان دهید

متاسفانه چند صباحی است که شاهد نشر بیانیه نویسی از سوی برخی از باشگاه ها هستیم که همین موضوع باعث شده تا آرامش از فوتبال گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: جالب تر اینکه در این میان مدیران باشگاه ها نقش پیشقراول را به خود گرفته اند، این در حالی است که وظیفه و نفس حضور یک مدیر در باشگاه تهیه و نوشتن بیانیه نیست. مدیر عامل وظایف دیگری از جمله رسیدگی به اوضاع و احوال باشگاه و نوع پرداختی به موقع به بازیکنان و مربیان و سامان دادن به اوضاع مالی و هزار نکته دیگر در باشگاه است که تعداد آن هم کم  نیست.

به طور کلی یک مدیرعامل باید در کلیات فوتبال و باشگاه و زیر مجموعه خود ورود پیدا کند که فعلا این مهم نقش گمشده را به خود گرفته است. در چند روز گذشته شاهد صدور بیانیه هایی از سوی برخی مدیران باشگاه ها بوده ایم که نه تنها هیچ سودی برای فوتبال نداشته و ندارد، بلکه سر پوشی بر کارها ی باقی مانده و انجام نشده قلمداد می شود.

آقایان لطفا برای نجات فوتبال و برای ایجاد آرامش در فوتبال دست از بیانیه نویسی بردارید. به جای وقت گذاشتن جهت تهیه و نگارش یک بیانیه که بعضا شاهد تب شاعری در آن دیده می شود، به دنبال ایجاد آرامش در تیم خود باشید تا با انجام کار های ساختاری هر سال و هر دوره گرفتاری از قبیل سقوط تیم به دسته های پایین تر گریبان نشود. گناه آن هوادار چیست که غم سقوط تیم را بر دل دارد اما جناب مدیر عامل سرگرم تهیه و نوشتن بیانیه است. این درد و غم را به کجا باید برد؟