جمعه هفتم اردیبهشت ماه
دوری هشت ماه ملی پوش هندبال

موسوی: آینده هندبال ایران روشن است

ملی پوش هندبال ایران دوران نقاهت بعد از جراحی زانو را طی می کند.

سیدعلیرضا موسوی خط زن تیم ملی هندبال در آستانه اعزام نماینده ایران به مسابقات جهانی لهستان ناچار شد که زانویش را به تیغ جراحی بسپارد و به همین دلیل هشت ماه باید دور از تمرینات این ورزش باشد.

موسوی در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن تایید آسیب توام با جراحی زانویش گفت: بعد از هفت سال حضور در تیم دینامو بخارست رومانی از این تیم جدا شدم و به تیم استووا بخارست پیوستم. تیم ما در لیگ قهرمانی اروپا از دور گروهی حذف شد و ما باوجود داشتن بازیکنانی از صربستان و مونته نگرو موفق به راهیابی مرحله بعدی نشدیم.

هندبال در رومانی جایگاه خوبی دارد و باشگاه ها از امکانات مدرن و سرمایه گذاری مطلوبی بهره می برند.

خط زن پرقدرت تیم ملی درباره عملکرد هندبال بازان ایران در سالی که گذشت گفت: به اعتقاد من کارنامه این ورزش نمره قابل قبولی می گیرد چرا که ما در تمامی رده های سنی از جمله بانوان راهی مسابقات جهانی شدیم و ساحلی بازان ما در رده نوجوانان به مقام سوم جهان دست پیدا کرده اند این نشان می دهد که استعداد همچنان در هندبال موج می زند و اگر روند کنونی  ادامه یابد هندبال کشور ما خیلی زود به پوزیشنی دست پیدا می کند که والیبال ما در آن حضور دارد.

من آینده هندبال ایران را بسیار روشن می بینم و امیدوارم که در سال جدید آرامش و آرزوی همه هموطنان ما از جمله دوستان ملی پوش هندبال ما فراهم شود.

گفت و گو: ج - دوستدار