جمعه هفتم اردیبهشت ماه

اکبرپور: می خواهند استقلال را نابود کنند

اکبر پور: پیشکسوت فوتبال استقلال از برخوردی که با باشگاه و تیم استقلال صورت گرفته گله مند است و اعتقاد دارد دست هایی پشت پرده فعال شده اند تا این باشگاه و تیم را تخریب کنند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: علیرضا اکبر پور پیشکسوت باشکاه استقلال در ارتباط با اتفاقات اخیر که در مورد باشگاه استقلال ایجاد شده است گفت: آن مناظره تلویزیونی که بین رئیس سازمان خصوصی و مدیرعامل باشگاه و یکی از اعضای هیات رئیسه باشگاه در تلویزیون برگزار شد، یک شوی تلویزیوزنی بود.

هدف از قبل ترسیم شده بود، تخریب باشگاه و تیم فوتبال استقلال در دستور کار قرار داشت. چرا از مجموع این همه باشگاه فقط بحث باشگاه استقلال باید در تلویزیون مطرح شود؟ آیا در سایر باشگاه ها پولی گم نشده است؟ تراز مالی سایر باشگاه ها صاف و شفاف است؟ اگر مشکل استقلال مدیرعاملی فتح اله زاده است با علم براینکه با وی با مشکل شخصی دارند، (چرا تیم را نابود می کنید)؟ این تیم هواداران مردمی را پشت سر دارد چرا دل هواداران را می شکنید؟ قصد دفاع از مدیریت باشگاه را ندارم، بلکه اعتقادم بر این است مدیریت فعلی مرتکب اشتباهاتی شده است، اما چرا با تیشه به جان ریشه افتاده اید؟ به اسم مدیرعامل به جان باشگاه مردمی استقلال افتاده اند. اگر قرار است فتح اله زاده نباشد، چرا تیم مردمی استقلال را نابود می کنید؟ شویی که در تلویزیون برگزار شد، هیچ سودی برای پیشرفت و ارتقای فوتبال نداشت، فکر کنم با برگزاری آن شو دل خیلی ها که حسابشان از هواداران و دلسوزان به استقلال جدا است کاملا خنک شد، چون با حذف استقلال از آسیا بال های بلند پروازی این تیم در قاره آسیا چیده شد.