جمعه هفتم اردیبهشت ماه
عملکرد تیم ملی بانوان از نگاه یک مربی

جعفری: خودباوری حاصل پیروزی ها است

پیروزی تیم ملی فوتبال بانوان ایران مقابل میانمار در مسیر مرحله اول انتخابی المپیک بازتاب زیادی داشت اما آن هایی که نگاهی دقیق به این رخداد دارند  نقد و نظر هایی را در این مورد مطرح می کنند.

مرضیه جعفری مربی موفق فوتبال بانوان که تاکنون 9 عنوان قهرمانی باشگاه های ایران را به دست آورده است می گوید: به عنوان یک مربی از موفقیت تیم ملی کشورمان خوشحال می شوم وقتی می بینم که بازیکنان ما با این برد ها روحیه می گیرند لذت می برم. چند تن از شاگردان تیم بم در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

از نگاه من میانمار تیم پرقدرتی بود که دختران کشورمان موفق شدند در دو بازی بر این تیم چیره شوند، بدون تردید در مرحله بعدی انتخابی المپیک کار تیم ما بسیار دشوار تر خواهد شد لذا کناره برنامه ریزه بلند مدت پنج ساله تا رسیدن به دور بعدی رقابت ها اردو در کشور های خارجی و شرکت در تورنمنت های بین المللی می تواند بازیکنان را آماده تر و خود باور تر سازد.

جعفری در واکنش به برخی انتقادات در زمینه انتخاب مریم آزمون به عنوان سرمربی تیم ملی و اینکه وی شایسته تر برای هدایت ملی پوشان بود می گوید: هیچ نظری در اینباره ندارم و برای همه ی فوتبال بانوان ایران احترام قائل هستم.

سلیقه ها متفاوت است و مربیانی که روز نیمکت تیم ملی می نشینند باید پاسخگوی این مسئولیت مهم باشند.

وی درباره برنامه تیم خاتون بم جهت شرکت در جام باشگاه های آسیا نیز می گوید: هنوز زمان و مکان جام ملت های آسیا به ما اعلام نشده است ولی ظرف روز های آینده با مدیرعامل باشگاه صحبت خواهیم داشت.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب