پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
کادر فنی برای پرسپولیس برنامه دارد

مدیر مس: تیم های بزرگ مقابل ما غافلگیر می‌شوند

جنجال به وجود آمده در بازی مس کرمان و استقلال باعث شد بازی این هفته کرمانی‌ها مقابل تیم پرسپولیس با حساسیت همراه شود.

حجت جهرمی در گفت‌ و گو با البرز ورزشی اظهار داشت: این تیم‌های بزرگ هستند که در تقابل با تیم تازه لیگ‌برتری ما غافلگیر می‌شوند و به نوعی بهشان برمی‌خورد! شاید به این دلیل حساسیت‌هایی به وجود می‌آید. با این حال به دلیل حساسیت این بازی نیمکت تیم‌مان را توجیه کردیم تا احساسات خود را کنترل کرده اسیر جوسازی و حواشی بازی نشوند. بازیکنان و مربیان هم به خوبی این موضوع را درک کردند.

 وی درمورد جایگاه متزلزل تیم مس در جدول رده بندی گفت: تیم ما هر چند جایگاه خوبی ندارد اما نتایج بدی نگرفتیم. در واقع ما در اغلب بازی‌ها مخصوصا بازی‌های بزرگ تا آخرین دقایق خوب پیش رفتیم و اغلب در دقایق پایانی نتیجه را واگذار کردیم. از این رو متوجه حساسیت موضوع هستیم و کادرفنی برای این بازی نیز تدابیر لازم را اندیشیده است. من بسیار خوشبین هستم که با درایت کادرفنی نتیجه خوبی می‌گیریم. ضمن اینکه حساسیت بازی را هم درک کردیم و اجازه نمی‌دهیم حواشی روی ما تاثیر بگذارد.

جهرمی با اشاره به مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: به نظر من از ابتدا بودجه خوبی به ما دادند اما این بودجه خوب مدیریت نشد. اغلب در پرداخت‌ها با مشکل رو به ‌رو بودیم. به هر حال برای فصل اول لیگ برتر به نظر من پولی که در نظر گرفتند قابل قبول بود و عدم برنامه‌ریزی باعث شد یک‌سری از خواسته‌های مربی برآورده نشود یا دیر به مرحله اجرا در بیاید. شاید بهتر است بگوییم در این موارد کج‌سلیقگی رخ داد.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی